ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۶

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به خودم و این وبلاگ مسخره! 

خیلی وقت بود که اپ نکرده بودم! 

خوب بود!چون مجبور نبودم هی بیام سر بزنم و ببینم که کسی نمیاد نظر بده و و قتم رو تلف کنم و دری وری بنویسم! 

اما خب بالاخره باید میومدم تا درباره این چند روز پر مخاطره و تنش زا صحبت میکردم! 

وگرنه تو دلم میموند و غم باد میشد! 

از این حرفا گذشته هفته پر باری داشتم! 

هر روز امتحان!اونم چه امتحان هایی! 

زمین شناسی،زبان انگلیسی،شیمی،زبان فارسی! 

البته خدا رو شکر زبان فارسی مون لغو شد! 

زبان انگلیسیمون هم یلدش رفته بود که امتحان داریم!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

این وسط فقط بدبختی اش واسه ما بود که بشینیم کلی سر و کله بزنیم با این دو تا درس که نمره مستمر خوبی بگیریم! 

ولی حیف که نشد! 

حالا جای باحالش اینه که هفته دیگه هر روز امتحان داریم! 

زبان انگلیسی،ریاضی،زیست شناسی،زبان فارسی،عربی،فیزیک! 

واقعا که هفته خوبی رو پیش رو داریم! 

هر کی ببینه کیف میکنه! 

خوش به سعادت ما واقعا! 

البته جای شکرش باقیه که حداقل شنبه رو داریم! 

وگرنه دیگه قوز بالا قوز میشد!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

امیدوارم که نمره های خوبی رو از این همه امتحان پشت سر هم بگیرم! 

والا خیلی خیلی ناراحت میشم! 

اما از امروز بگم که برنامه مدرسه برخلاف برنامه های مزخرف همیشگی شون خوب بود! 

واقعا عزاداری برای امام حسین(ع) یه عالم دیگه ای داره! 

منکه لذت میبرم وقتی تو همچین مجالسی میشینم به خاطر امام حسین(ع) گریه میکنم و سینه میزنم! 

خیلی زجره وقتی اب توی دو قدمی تو هست اما نذارن که بری و اب بخوری! 

جدا که سلام بر حسین! 

این دو روز رو خیلی دلم میخواد ادم خوبی باشم! 

نمیدونم چرا وقتی این عزاداری ها رو که میبینم منقلب میشم! 

اما حیف که اثراتش فقط برای چند هفته است!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

توی این یک هفته ای که گذشت خیلی اتفاقات خوب و بد افتاد! 

که اگه بخوام همش رو بنویسم دو روز طول میکشه! 

بنابراین از خیرش میگذرم! 

شاید هفته دیگه هم هر روز اپ نکنم! 

چون همون طور که نوشتم امتحان دارم مامان! 

مثل قند با لبام بازی میکنه! 

بعدشم که امتحانات ترم اول شروع میشه و من کم پیدا میشم! 

شاید بیام و گه گداری سر بزنم! 

و اگه حوصله داشته باشم یه اپ کوچولو هم بذارم! 

در هر حال باید بگم که من خیلی بیچاره ام! 

تو این سه روز همش باید درس بخونم! 

چون امتحان های هفته دیگر رو نمیشه یه شبه خوند! 

پس من میرم تا یه روز خوب و قشنگ و چرت دیگه! 

ای وای داشت شعار یادم میرفت! 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه! 

خب تا بعد فعلا بای بای.............!!!

پست ۲۵

بازم مثل همیشه من اومدم با یه روز چرند ، مزخرف ، خوب و شاد!

واقعا نمونه ای از ارایه های ادبی توی جمله بالا معلومه! 

همگی با هم در تضاد هست! 

اما بذار از امروز بگم! 

زنگ اول دین و زندگی داشتیم! 

دارم به این فکر میکنم که چقدر معلم خوبیه! 

منکه اصلا ازش بدم نمیاد!اتفاقا روشش عالی هم هست! 

خوش بختانه یا بدبختانه توی کلاس ما به غیر از جناح مخالفین بقیه بچه براشون فرقی نمیکنه که این دبیر باشه یا اون یکی!! 

تازه این فقط من نیستم که از این معلم خوشش اومده ، بلکه بغل دستی هام هم ازش خوششو ن میاد! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

جدا که بچه های ما مغزاشون (منظورم جناح مخالفین هست ) اندازه ی نخوده!فقط نوک بینی شون رو میبینن و بس! 

دل شون نمیخواد اول یک کمی فکر کنن بعد اظهار نظر کنن و حرف بزنن! 

زنگ ها بعدش هم خیلی نورمال تموم شد و به خیر گذشت! 

اما حیف و چند هزار حیف که حال من زیاد رو به راه نبود ! 

نمیدونم چرا از دیروز تا خود همین الان حالت تهوع دارم! 

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حال منکه به هم خورد! 

حالا برم سراغ زنگ زبان! 

به راستی که دبیر زبانمون چه اطلاعات وسیعی راجع به زبان عربی داره!منکه خیلی حال کردم! 

یک نمونه اش هم اینکه گفت :story در زبان فارسی میشه:ما جرا ! 

حالا همین (ما جرا ) در عربی یعنی :انچه جاری است و اتفاق افتاده! 

خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی جالب بود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

نوبتی هم که باشه نوبت درس شیرین و تلخ زیسته!اونم زنگ اخر! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر سر این زنگ خندیدیم! 

از دست این دبیر شوتمون! 

دیگه داشتیم از خنده زیاد از حال میرفتیم! 

مخصوصا بغل دستی من! 

تلافی روزایی رو که دپرس بود رو امروز دراورد! 

هیچ وقت سر زنگ زیست اینقدر شاد و سر حال نبودم!خیلی کیف داد! 

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! 

دیدی داشت یادم میرفت! 

میخواستم بگم که یکی از بدی های کلاس ما اینه که ۳ نفر هستن که به جای اینکه تابع همه کلاس یعنی ۱۲ نفر دیگه باشن ، ما ۱۲ نفر باید تابع اونا باشن!اخه اینم انصافه!؟! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

من اسمشون رو نمیبرم!اما باید بگم که جناح مخالفین همین ۳ نفر با دار و دستشون هستن! 

همچین فکر میکنن که اسمون شکاف خورده و اینا افتادی پایین! 

و مثل اونا توی دنیا وجود نداره! 

ادعا دارن طبق طبق! 

مخصوصا اون سر دسته ی موز مارشون! 

به خودشون اجازه میدن توی هر کاری دخالت کنن!حتی توی روش تدریس معلم! 

واقعا که شرم اوره! 

من موندم اینا با خودشون چی فکر میکنن!؟!؟ 

فکر میکنن باید ما با این سنمون از اونا اجازه بگیریم و کارامون رو انجام بدیم! 

یعنی در حقیقت ما از خودمون هیچ انتخاب و اختیاری نداریم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خدا رو شکر که مقامات مدرسه برای حرفای این جور ادما تره هم خورد نمی کنن!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این خوبه ، یکی به نفع ما! 

اخه یکی نیست به این موجودات ادم نما بگه که حداقل یه ذره حرمت کلاس و هم کلاسی و به خصوص معلم رو نگه دارین! 

اسمون به زمین نمیاد که! 

ولی دریغ از یه گوش شنوااااااااااااااا! 

حالا ما بچه ها هیچی نمیگیم! 

اما معلم های بیچاره چی باید بگن که یک سال تموم اینا رو تحمل کنن و صبر کنن! 

حتی بعضی وقتا شده که خود معلم ها کوتاه میان و عذر خواهی میکنن!ولی اینا کک شون هم نمی گزه!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خب دیگه غیبت کردن بسه! 

اما اینا غیبت نبود ، حقیقت محض بود! 

همون طور هم که معلومه حقیقت تلخه! 

باید یه روز کامل رو به این اعجوبه های کلاسمون اختصاص بدم! 

واقعا که حال گیری این جور ادما خیییییییییلییییییییی کیف میده! 

وااااااااااااااااااااااااااای که چقدر امروز حرف داشتم! 

حوصله خودم سر رفت!
واما شعار همیشگی من : 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه 

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممم! 

پس تا فردا فعلا بای بای................! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

پست ۲۴

خبببببببببببببببببببببببببببببببببببببب امروز از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اممممممممممممممممممممممممممممم.........! 

راستش دیگه خسته شدم از بسکه سلااااااااااااااام کردم و احوال خودم رو پرسیدم!!! 

میخوام از اون جایی شروع کنم که بدترین قسمتش هست! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

بدترین قسمت اینه که دیشب با کلی بدبختی و کلنجار زیست خوندم اونم دو فصل به چه گندگی!!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اونوقت این معلم ......استغفر الله!!!امتحان نگرفت! 

اینقدر زورم گرفت ، اینقدر زورم گرفت که داشتم میترکیدم! 

از قدیم شنیده بودیم دانش اموزا امتحان رو کنسل میکنن! 

اما دیگه ندیده بودیم معلما خودشون بیان بگن امتحان نمیگیریم! 

خیلی خیلی جالبه! 

باید تو کتاب رکورد ها جهانی ثبتش کنن! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

امروز خدا رو شکر زنگ ریاضی یه پله بالاتر از عالی پیش رفت! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

منکه راضی بودم! 

این معلم ما هم یه چیزیش میشه! 

بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا................................! 

خب دیگه چه میشه کرد ادمیزاد همینه! 

کاریش هم نمیشه کرد! 

در کل روز نسبتا خوی بود! 

با تموم خستگی های چهار زنگ خسته کننده! 

زیست،عربی،ریاضی،امار! 

اما خب این روزا گذشتنیه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

اییییییییییییییییییییییییییییییییییوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

فردا چه درس های مزخرفی داریم! 

واقعا که فردا مخ هامون هنگ میکنه! 

همیشه سه شنبه ها همین جوره! 

آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه خدای من! 

ولی خوبیش اینه که برای فردا کار اون چنانی نداریم که انجام بدیم که پیر مون در بیاد! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خیلی خوببببببببببببببببببببببببببببببببببب! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اینم از اتفاقات چرند و پرند امروز! 

الهی به امید تو! 

إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ دیدی داشن شعار یادم میرفت! 

غم و غصه دیگه بسه      دل ما باید برقصه! 

خب دیگه تا فردا فعلا بای بای.........!! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

پست ۲۳

خدایا!این همه مدت به فکر یه کسی باش ، براش گریه کن ، به خاطرش به همه چیز پشت کن ، هر روز به یادش باش ، اونوقت......! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اونوقت اون حتی بهت فکر هم نکنه! 

حالت رو نپرسه! 

حتی بهت سلام هم نرسونه! 

چقدر دنیای بدی شده!دیگه واقعا نمیشه به کسی اعتماد کرد! 

به هیچ کس! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اینو به خودم قول میدم دیگه به کسی وابسته نشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

دوستی ها هم دوستی های قدیم! 

واقعا که قدیمی ها راست گفتن واسه کسی دل بسوزون که برات تب کنه! 

همه بی معرفت شدن! 

دیگه هیچ دوستی برام اهمیت نداره!هیچ دوستی! 

چون وقتی قراره فراموش بشم همون بهتر که دوستی نداشته باشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

همه اینا رو خطاب به کسی گفتم که واسم ارزشی قائل نبود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

هیچ جایی توی دلش نداشتم! 

دیگه هیچی برام مهم نیست!هیچی! 

غزاله خانوم اگه یه وقتی گذرت به این ورا خورد این رو بدون واسه تو نوشتم!  

هر جوری هم میخوای میتونی راجع به من فکر کنی! 

اما بدون دلم رو واقعا شکوندی! 

خیلی خیلی ناراحتم کردی!  

این رو بدون یه خاطره شدی!همین! 

واقعا برای خودم متاسفم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب اینم از درد و دل خودم که یه کمی خالی بشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

دیگه ناراحت شدن کسی که براش مهم نیستم  ، برام اهمیتی نداره! 

چون ناراحت شدن من واسه کسی اهمیت نداشت! 

در ضمن دل داری هم نمی خوام بشنوم یا اینکه کسی بخواد نصیحتم کنه و اینکه غزاله نیومده پیشم واسش دلیل تراشی کنه! 

خدایا تو شاهد باش که توی دنیا هیچ همدمی غیر از تو و خانواده ام نخواهم داشت! 

این رو قول میدم! 

آههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تا بعد فعلا بای بای............!

پست ۲۲

به به!!!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

چه روز خوبی نبود! 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه.......! 

شوخی کردم!خوب بود اما نه برای من! 

چون همچین نمره ی عربی گرفتم که واقعا جای تاسف داره! 

اخه یکی نیست بهم بگه اینم نمره ست تو گرفتی؟؟؟؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

هر کی ندونه فکر میکنه که نخونده بودم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اما این طوری نیست! 

راستش وقتی که یه سوال رو بلد نباشم از هول اینکه نکنه بقیه رو هم بلد نباشم ، بیشتر سوالات رو اشتباه جواب میدم،در حالیکه واقعا بلدم! 

اینم یه خصلت بد منه دیگه! 

هر کی یه عیب و ایرادی داره! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

من نمیدونم!؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این دبیر تاریخ به این خوبی چی کار کرده که همه چشم ندارن ببیننش! 

منکه خیلی دوسش دارم! 

واقعا خانوم خوب و فهمیده و با تجربه ای هم هست! 

نتیجه گیری هم که در مورد تاریخ میکنه هم با دلیل و مدرک هست! 

دیگه چی میخواد! 

واقعا بعضی ها چقدر کوته فکرن و قدر چیزی رو که الان دارن نمیدونن! 

اونوقتن وقتی از دستش میدن شاکی میشن! 

والا این دبیر هم عالیه!وقتی بره و یکی دیگه جاش بیاد شاید بدتر از این یکی باشه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اینجور که پیداست همه طرف دار المان و المان رفتنن!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

خوشم میاد وقتی کسایی رو میبینم که با من هم فکر و هم عقیده ان! 

واقعا که خیلی لذت داره! 

وقتی ببینی یه عده ادم باهات موافقن و هر چی بگی میگن:اره...اره...! 

منکه خودم خیلی خیلی خیلی دلم میخواد برم المان! 

هر کی هم که میخواد بیاد بگه که شاید با هم رفتیم! 

خدا رو چه دیدی! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

الان شاید دارین از خودتون میپرسین چرا شکلک زیاد استفاده نکردم تو این یکی پستم؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اما من زرنگ تر از شمام و زود تر جوابتون رو میدم! 

۱-به خاطر اینکه هر چند خط به چند خط رنگی نوشتم که خسته نشم! 

۲-بعدشم اینقدر که طولانی نوشتم حوصله ندارم برای تک تک خطوط شکلک بذارم! 

این دیگه به کسی مربوط نمیشه! 

هه هه هه هه هه! 

مزاح فرمودیممممممممممممممممممممممممم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

راستی یادم رفت یه چیز مهمی رو تایپ کنم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اونم اینه که ما بچه های بدبخت فلک زده باید شنبه بریم مدرسه ، اونوقت بقیه تو خواب ناز باشن! 

اخه تبعیض بالاتر از اینم میشه! 

والا به خدا به پیر به پیغمبر ما تراکتور نیستیم  که اینقدر از مخ ما کار میکشن! 

بابا ما هم تا یه اندازه ای میکشیم! 

بسه مون نیست!اینقدر ما رو میچزونین! 

خدایا!واقعا ازت ممنونم که یه قیامتی رو برامون گذاشتی تا حق ما پایمال نشه! 

بازم خدایا شکرت! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

راستی میخواستم بگم که این خاطرا ت روزانه بیشتر شبیه درد و دل های من و گله و شکایت از بیشتر چیز هاییه که دور و برم هستش!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

اما خب اتفاقات روزانه ام رو بهش اضافه کرذم! 

این طور که معلومه امروز دیگه زدم به سیم اخر! 

یه نگاه که میندازم میبینم چقدر تایپ کردم و غر زدم! 

اما خب خوبه خالی شدم! 

فردا هم که عید وطنی هست و حالی به هولییییییییییییییییییییییی! 

ایییییییییییییییییییییییییییییییووووووووووووووووووووللللللللللللللللللللل! 

فردا تعطیله فیتیله! 

امیدوارم که بهم خوش بگذره! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

آهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب اینم از حوادث خوب و بد امروز!  

دیدین داش یادم میرفت! 

شعار اخر پستم : 

غم و غصه دیگه بسه       دل ما باید برقصه 

تا به احتمال زیاد شنبه فعلا بای بای......................................!