ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۳

خدایا!این همه مدت به فکر یه کسی باش ، براش گریه کن ، به خاطرش به همه چیز پشت کن ، هر روز به یادش باش ، اونوقت......! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اونوقت اون حتی بهت فکر هم نکنه! 

حالت رو نپرسه! 

حتی بهت سلام هم نرسونه! 

چقدر دنیای بدی شده!دیگه واقعا نمیشه به کسی اعتماد کرد! 

به هیچ کس! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اینو به خودم قول میدم دیگه به کسی وابسته نشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

دوستی ها هم دوستی های قدیم! 

واقعا که قدیمی ها راست گفتن واسه کسی دل بسوزون که برات تب کنه! 

همه بی معرفت شدن! 

دیگه هیچ دوستی برام اهمیت نداره!هیچ دوستی! 

چون وقتی قراره فراموش بشم همون بهتر که دوستی نداشته باشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

همه اینا رو خطاب به کسی گفتم که واسم ارزشی قائل نبود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

هیچ جایی توی دلش نداشتم! 

دیگه هیچی برام مهم نیست!هیچی! 

غزاله خانوم اگه یه وقتی گذرت به این ورا خورد این رو بدون واسه تو نوشتم!  

هر جوری هم میخوای میتونی راجع به من فکر کنی! 

اما بدون دلم رو واقعا شکوندی! 

خیلی خیلی ناراحتم کردی!  

این رو بدون یه خاطره شدی!همین! 

واقعا برای خودم متاسفم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب اینم از درد و دل خودم که یه کمی خالی بشم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

دیگه ناراحت شدن کسی که براش مهم نیستم  ، برام اهمیتی نداره! 

چون ناراحت شدن من واسه کسی اهمیت نداشت! 

در ضمن دل داری هم نمی خوام بشنوم یا اینکه کسی بخواد نصیحتم کنه و اینکه غزاله نیومده پیشم واسش دلیل تراشی کنه! 

خدایا تو شاهد باش که توی دنیا هیچ همدمی غیر از تو و خانواده ام نخواهم داشت! 

این رو قول میدم! 

آههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تا بعد فعلا بای بای............!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

الهی من دورن بگردمءانقدر می گردم تا سرم گیج بره بیفتم زمین!
من نه نصیحت می کنم نه از کسی دفاع می کنم!ولی تو فقط خدا و وخونوادت به فکرتن!؟
پس ما نقش سنگ پا رو اجرا می کنیم؟
دست مریزا بابا ایول!
ولی هرجور دوست داری من نارحت نمی شم امیدوارم غزاله هم از اینجا بگذره و این پستت رو بخونه!
شعارت یادت رفت!
دیگه غم و غصه بسه............دل مل باید برقصه!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!
عزیزم شما جای خود داری!
جای شما توی دل من محفوظ هست!
در این اصلا شک نکن!
در ضمن ممنونم یاد اوری کردی!
اما دیگه فعلا بی خیال این شعار بشو!چون حوصله ندارم برم و درستش کنم!
شما به شاد کامی خودت ببخش!
نبینم از دست من ناراحت بشی دوست گلم!
در ضمن ممنون که نصیحت نمیکنی!
این خودش برام کلی هست!
چون دوستم به حرفی که میزنم احترام میذاره!
بازم تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!

شیطان عشق یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلاااااام تو چرا این قدر پررررررررییییییییییی[:S014
من که نمیدانم بین تو و غزاله چی گذشته که تو داری میترکی اما من هم مثل توام میدونی توی همه جا به همه کمک میکنم اما وقتی کمک کردم یا هر دو یا همان یک نفر زیر پاهایم را خالی کرده اما من ناراحت نشدم و به روی خودم نیاوردم ولی این را میگم نه برای نصیحت تو بلکه برای کساتی که مثل دوست های من اند و از همه میخوتهند تا یک نفر توی سختی هایشان به انا کمک کنه و حتی بعضی اوقات به ان میگه که بیا من را با ............ اشتی بده اما وقتی با هم دوست میشن دیگر ان بیچاره را یادشان نمیاد
واما اشک مهتاب چرا نصیحت نمیخوای یا حتی دلداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعضی اوقات این نصیحت ها و دلداری ها از کارهایی که ان دوست ها باهامان انجام میدهند بهتره
واما دیگر بسه حالا شمام ارام باش و .....
دیگه .دیگه
و اما حالا میگویم بایییییییییییییییییییییی

واااااااااااااااااااااااااااااای ممنونم عزیزم!
اما اینایی رو که میگی قبول دارم!
اما چه کنم که هر دفعه شکست خوردم!
واسه همین دیگه نیازی به نصیحت ندارم!
راستی ممنونم که اومدی خوشگلم!

نیلوفر دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

ااااااخی دوستم.خیلی واسم ارزش داری هیچ وقتم فراموشت نمی کنم

وااااااااااااااااااااااااای چه قدر خوش حالم کردی اومدی نیلوفر جوووووووووووووووووووووووووووووووووون!
مرسییییییییییییییییییییییی که به حرفی که زدم احترام گذاشتی!
بابا معرفت!!!!!!!!
بازم بیا این طرفا!
نری حاجی حاجی مکه!!!!
در کل ممنونم از نظرت!
منم هیچ وقت هیچ وقت فراموشت نخواهم کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد