ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۴

خبببببببببببببببببببببببببببببببببببببب امروز از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اممممممممممممممممممممممممممممم.........! 

راستش دیگه خسته شدم از بسکه سلااااااااااااااام کردم و احوال خودم رو پرسیدم!!! 

میخوام از اون جایی شروع کنم که بدترین قسمتش هست! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

بدترین قسمت اینه که دیشب با کلی بدبختی و کلنجار زیست خوندم اونم دو فصل به چه گندگی!!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اونوقت این معلم ......استغفر الله!!!امتحان نگرفت! 

اینقدر زورم گرفت ، اینقدر زورم گرفت که داشتم میترکیدم! 

از قدیم شنیده بودیم دانش اموزا امتحان رو کنسل میکنن! 

اما دیگه ندیده بودیم معلما خودشون بیان بگن امتحان نمیگیریم! 

خیلی خیلی جالبه! 

باید تو کتاب رکورد ها جهانی ثبتش کنن! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

امروز خدا رو شکر زنگ ریاضی یه پله بالاتر از عالی پیش رفت! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

منکه راضی بودم! 

این معلم ما هم یه چیزیش میشه! 

بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا................................! 

خب دیگه چه میشه کرد ادمیزاد همینه! 

کاریش هم نمیشه کرد! 

در کل روز نسبتا خوی بود! 

با تموم خستگی های چهار زنگ خسته کننده! 

زیست،عربی،ریاضی،امار! 

اما خب این روزا گذشتنیه! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

اییییییییییییییییییییییییییییییییییوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

فردا چه درس های مزخرفی داریم! 

واقعا که فردا مخ هامون هنگ میکنه! 

همیشه سه شنبه ها همین جوره! 

آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه خدای من! 

ولی خوبیش اینه که برای فردا کار اون چنانی نداریم که انجام بدیم که پیر مون در بیاد! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خیلی خوببببببببببببببببببببببببببببببببببب! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اینم از اتفاقات چرند و پرند امروز! 

الهی به امید تو! 

إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ دیدی داشن شعار یادم میرفت! 

غم و غصه دیگه بسه      دل ما باید برقصه! 

خب دیگه تا فردا فعلا بای بای.........!! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

ولی من با ساعت ریاضی که میگی خیلی خوب گدشت موافق نیستم البته تنها یه جا چون بین من و کسی که درس نمیخونه فرق نذاشت بخاطر این فقط..... ولی در کل خوب بود

اخه برای چی موافق نیستی؟؟؟؟؟
لطفا بگو چی بهت گفته که تو یه پستی بنویسم!
خیلی حال میده که حال گیری کنی!
در ضمن ممنونم که میای وبم!
واقعا از ته قلبم خوش حالم میکنی دوست گلم!
بازم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من منتظر تو همیشه همیشه هستم!
بازمممممممممم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اخرین قطره اشک دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام!
خدایش امروز می خواستم این معلم زیست و .............کنم!من از ترس زیست اشکم در اومده بود!ولی خوب بازم خوب شد پرسید!
این معلم ریاضی هم خدایش یه چیزی می شه!
فعلا بای می بینمت!
می گم این نیلوفر هم فقط وب تو میاد نامرد

این به اون دری که سمیرا و شقایق میان وب تو و نمیان پیش من!
بالاخره منم باید برای خودم کسی رو داشته باشم!
در هر حال فهمیدم که سر زنگ زیست حالت سر جاش نبود!
اما خداوکیلی این زنگ ریاضی مثل غول جک و لوبیای سحر امیز میمونه!!!!
اما من هنوزم از زنگ ریاضی خوشم نمیاد!
اخه میگه همه ما خنگ هستیم!
واین بدترین توهین به یه انسان تو سن ما ها هست!

شیطان عشق سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلام ااااااااااااااااااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد