ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۴۰

ســــــــــــــــلــــــــامـــــــــHello 

هورااااااااااااااااااااااااااااا 

تموم شد بالاخره این امتحانات نهایی مزخرف! 

خیلی خوش حالللللللللللللللللللللللللللللم! 

در پوستم نمیگنجم!  

حالا فقط مونده که نتایج درخشانمون رو بگیریم! 

البته این فعل معکوس بیده! 

اما من امیدوارم که خوب دادم! 

یعنی همه مون خوب دادیم!made by Laie 

خب فکر کنم دوباره این وبلاگ مثل الان اپ بشه! 

ولی لطفا کمتر از دو تا نظر ندید! 

خب منم دل دارم بابا! 

دوست دارم وبلاگم پر نظر باشه! 

من که در استراحت میخوام به سر ببرم! 

دلم میخواد یک هفته مثل خرس بخوابم! 

تا شاید این خستگی مون در بره! 

خب دیگه فعلا از خوش حالی نمیدونم چی بنویسم! 

فعلا تا بعد بای بای! 

اییییییییییییییییییی وااااااااای 

شعرم داشت یادم میرفت: 

غم و غصه دیگه بسه  دل ما باید برقصه 

نظرات 2 + ارسال نظر
soroor جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

سلامممممممممممممممم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تبرییییییییییییییییییییییییک

واقعا حق داری مادر...بخواب نوش جونت!! گوش شه به تنت!!
منتظر آپای اوشگلت هم هستیم
فعلا

مرسییییییییییییییییییییییی!
باشه سعی میکنم بیشتر اپ کنم!
ولی چه کنم که سخته دو تا وبلاگ رو اداره کنی!
ولی ای به چشمممممممممممممممممممممممممم!

غزاله شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.rozegar1625.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
راست میگیا
الان یه مرحله افتادم جلو دیگه چون من دوشنبه مسافرت تابستونیمو میرم تا شنبه هم برمیگردم دوباره خرررررررررررررررررر میزنم!
ای خدا منو بکش تا اون موقع

راستی واسه چی میخوای خرررررررررررررررر بزنی؟؟؟
خدا نکنه عزیزم!
بالاخره یه روز باید در راه علم همه مون شهید بشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد