ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۵۰

امروز  

 

ترس 

 

وحشت 

 

بابت پیچوندن مدرسه روز پنج شنبه 

 

گریز از ناظم 

 

فرار به هرجا ،حتی تو دست شویی 

 

بالاخره در دام افتادم 

 

مظلوم نمایی 

 

توجیه و موجه کردن غیبت 

 

امتحان زیست ۵ تا سوال 

 

سوالا عالی 

 

فقط فک کنم مثله همیشه(کلا اشتباه فک میکنم) ۲۵٪ غلط داشته باشم!! 

 

زبان بد نبود 

 

فیزیک درس داد 

 

روز عادی و معمولی 

 

همراه با چاشنی بی حوصلگی 

 

غلط کردن بابت کار احمقانه ای که بیه طرحش رو ریخته بودن 

 

دینی خوب 

 

نمره ام هم خوب 

 

جشن  

 

عید غدیر 

 

حوصله سر بر 

 

تحمل به سختی 

 

آخرشم یه مولودی مزخرف تر 

 

زنگ خونه زده شد...هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

من و تو دیگه تنها نیستیم چونکه.... 

خدا با ما نشسته چای مینوشـه....   

 

تا بعد فعلا بابای........

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کلاس داستان نویسی دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://derakhshandeh.org

با سلام:
آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فرهنگسرای های سرو، شفق ، رسانه و دانشگاه صنعتی شریف.
با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور.
علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
فرهنگسرای سرو : خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن : 88651786
فرهنگسرای شفق : خ یوسف آباد . تلفن : 88712839
فرهنگسرای رسانه : میدان حضرت ولی عصر (عج) تلفن: 88890838
دانشگاه صنعتی شریف : خیابان انقلاب اسلامی – نرسیده به میدان آزادی . تلفن: 66165821
لطفا جهت دریافت کتاب های آموزش داستان نویسی پیشرفته از لینک زیر استفاده فرمایید. با تشکر
http://derakhshandeh.org/Payments.aspx

شرمنده هاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ما مایه اینجور کلاسا رو نداریم....پس خواهشا تقاضا نکنین

یاسمین دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://YASAMINJOJO.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز به منم سربزن
نظرت راجع تبادل لینک چیه

سلامممممممم
ببخشیدا همن جوری بهت سر بزنم؟؟؟
باشه....منم میام مثل خودت نخونده نظر میدم
وقتی من وبت رو نخوندمو نمیدونم که چی هست چه جوری باهات تبادل لینک کنم؟

فاطمه سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام‌،دوستم خوبی؟سلامتی؟من شخصا با مزخرف بودن برنامه باهات موافقم،درضمن خیلی باحال و با انرژی می نویسی،خیلی خوشم میاد!!!موفق باشی عزیزم

سلاممممممممممممممممممممم نازنینم
من خوبم،شما چه طور؟
خوش حالم موافقی
ممنونم عزیزم....نظر لطفته خانومی
مرســــــــــــــــــــــــی....به همچنین

قلم سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

salam
ali bod faghat range avalesh ye jori bod , cheshmam daghon shod

سلامممممممممممممم گلم
ممنونم...
آره....الان خودم نگاه کردم...شرمنده....از این به بعد سعی میکنم رنگ های روشن تر بذارم
مرسی که اومدی

فاطمه پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام،پس کجایی خانمی؟؟؟؟خبری ازت نیست؟؟؟؟؟دلم برات تنگیده،راستی:التماس دعا خیلی خیلی خیلیاخه.................!!!!!!!!!!!!

سلاممممممممممممممممم عزیزم...
اره میدونم...اخه سرم واقعا شلوغه...نمیرسم اپ کنم
منم همین طور اونم خیلی زیاد
چرا؟؟؟چی شده گلم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد