ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۴۲

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پست ۴۱

 

یه سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گرم تابستونی به خودم و بلاگ عزیزم! 

یه سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دیگه هم به تموم وب گرد های عزیزی که میان 

اینجا و از وبلاگ من دیدن میکنن!heartshape1.gif : 46 par 30 pixels. 

راسش اومدم یه کوچولو چرت و پرت بنویسم و برم!dunnosmiley.gif : 42 par 18 pixels. 

خب چی بگگگگگگگگگگگگگم!cuckoo.gif : 29 par 18 pixels. 

ئمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!huhsmileyf.gif : 19 par 20 pixels. 

فهمیدم!frenchhello.gif : 42 par 36 pixels. 

از سختی اداره کردن سه تا وبلاگ میگم!nutssmiley.gif : 25 par 33 pixels. 

واقعا که خیلی دشواره که هر سه تا رو بتونی هم اداره کنی هم اینکه اپشون کنی!whaat.gif : 37 par 25 pixels. 

داره جووونم در میاد خیلی سختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته! doh.gif : 38 par 33 pixels.

خدایااااااااااااااااااا عجب کاری کردم سه تا وب درست کردمااااااااااااااااااا!wagfinger1.gif : 33 par 25 pixels. 

ولی اصلا پشیمون نیستم! 

چون من عاشق وبلاگ هام و وبلاگ نویسی هستم! happytongue.gif : 19 par 26 pixels.

خییییییییییلیییییییییییی لذت میبرم که بیام و اینجا تو وب ها پرسه بزنم! Cheerleader

به نظرم این کار خیلی باحاله که بیای و هی اپ بکنی و چرت و پرت بنویسی! 

چه کنیم دیگه هر کاری یه سختی داره دیگه! 

این کارم سختی داره! 

فکر کنم دارم دری وری زیاد میگم! 

اما اشکالی نداره ! 

بهتر از هیچی و بیکار ول گشتنه! yawnflower.gif : 49 par 52 pixels.

واقعا خوش حالم که یه همچین جایی وجود داره که ادم بتونه وقتش رو بگذرونه وگرنه 

خیلی حوصله ام سر میرفت!yapyapyapf.gif : 31 par 20 pixels. 

نمیدونم دارم چه کاری میکنم و چی مینویسم! nevermind.gif : 42 par 67 pixels.

هر چرندی که به ذهنم میاد همون رو میگم! looky.gif : 19 par 18 pixels.

دیگه به این فکر نمیکنم که جمله هام معنی درست و حسابی دارن یا اینکه از نظر  

دستوری درستن یا نه؟ faintingsmiley.gif : 37 par 24 pixels.

فقط مینویسمشون! deniedsmile.gif : 173 par 52 pixels.

احساس میکنم واسه امروز کافیه! cuckoo.gif : 29 par 18 pixels.

اخه کسی اینجا نمیاد که بیشتر بنویسم! lousyputer.gif : 46 par 35 pixels.

پس زوودتر میرم سراغ شعارم و بس میکنم : 

غم و غصه دیگه بسه      دل ما باید برقصه! hulasmiley.gif : 39 par 23 pixels.hulasmiley.gif : 39 par 23 pixels.hulasmiley.gif : 39 par 23 pixels.

تا بعد فعلا بای بای.......!

پست ۴۰

ســــــــــــــــلــــــــامـــــــــHello 

هورااااااااااااااااااااااااااااا 

تموم شد بالاخره این امتحانات نهایی مزخرف! 

خیلی خوش حالللللللللللللللللللللللللللللم! 

در پوستم نمیگنجم!  

حالا فقط مونده که نتایج درخشانمون رو بگیریم! 

البته این فعل معکوس بیده! 

اما من امیدوارم که خوب دادم! 

یعنی همه مون خوب دادیم!made by Laie 

خب فکر کنم دوباره این وبلاگ مثل الان اپ بشه! 

ولی لطفا کمتر از دو تا نظر ندید! 

خب منم دل دارم بابا! 

دوست دارم وبلاگم پر نظر باشه! 

من که در استراحت میخوام به سر ببرم! 

دلم میخواد یک هفته مثل خرس بخوابم! 

تا شاید این خستگی مون در بره! 

خب دیگه فعلا از خوش حالی نمیدونم چی بنویسم! 

فعلا تا بعد بای بای! 

اییییییییییییییییییی وااااااااای 

شعرم داشت یادم میرفت: 

غم و غصه دیگه بسه  دل ما باید برقصه