ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۵

بازم مثل همیشه من اومدم با یه روز چرند ، مزخرف ، خوب و شاد!

واقعا نمونه ای از ارایه های ادبی توی جمله بالا معلومه! 

همگی با هم در تضاد هست! 

اما بذار از امروز بگم! 

زنگ اول دین و زندگی داشتیم! 

دارم به این فکر میکنم که چقدر معلم خوبیه! 

منکه اصلا ازش بدم نمیاد!اتفاقا روشش عالی هم هست! 

خوش بختانه یا بدبختانه توی کلاس ما به غیر از جناح مخالفین بقیه بچه براشون فرقی نمیکنه که این دبیر باشه یا اون یکی!! 

تازه این فقط من نیستم که از این معلم خوشش اومده ، بلکه بغل دستی هام هم ازش خوششو ن میاد! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

جدا که بچه های ما مغزاشون (منظورم جناح مخالفین هست ) اندازه ی نخوده!فقط نوک بینی شون رو میبینن و بس! 

دل شون نمیخواد اول یک کمی فکر کنن بعد اظهار نظر کنن و حرف بزنن! 

زنگ ها بعدش هم خیلی نورمال تموم شد و به خیر گذشت! 

اما حیف و چند هزار حیف که حال من زیاد رو به راه نبود ! 

نمیدونم چرا از دیروز تا خود همین الان حالت تهوع دارم! 

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حال منکه به هم خورد! 

حالا برم سراغ زنگ زبان! 

به راستی که دبیر زبانمون چه اطلاعات وسیعی راجع به زبان عربی داره!منکه خیلی حال کردم! 

یک نمونه اش هم اینکه گفت :story در زبان فارسی میشه:ما جرا ! 

حالا همین (ما جرا ) در عربی یعنی :انچه جاری است و اتفاق افتاده! 

خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی جالب بود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

نوبتی هم که باشه نوبت درس شیرین و تلخ زیسته!اونم زنگ اخر! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر سر این زنگ خندیدیم! 

از دست این دبیر شوتمون! 

دیگه داشتیم از خنده زیاد از حال میرفتیم! 

مخصوصا بغل دستی من! 

تلافی روزایی رو که دپرس بود رو امروز دراورد! 

هیچ وقت سر زنگ زیست اینقدر شاد و سر حال نبودم!خیلی کیف داد! 

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! 

دیدی داشت یادم میرفت! 

میخواستم بگم که یکی از بدی های کلاس ما اینه که ۳ نفر هستن که به جای اینکه تابع همه کلاس یعنی ۱۲ نفر دیگه باشن ، ما ۱۲ نفر باید تابع اونا باشن!اخه اینم انصافه!؟! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

من اسمشون رو نمیبرم!اما باید بگم که جناح مخالفین همین ۳ نفر با دار و دستشون هستن! 

همچین فکر میکنن که اسمون شکاف خورده و اینا افتادی پایین! 

و مثل اونا توی دنیا وجود نداره! 

ادعا دارن طبق طبق! 

مخصوصا اون سر دسته ی موز مارشون! 

به خودشون اجازه میدن توی هر کاری دخالت کنن!حتی توی روش تدریس معلم! 

واقعا که شرم اوره! 

من موندم اینا با خودشون چی فکر میکنن!؟!؟ 

فکر میکنن باید ما با این سنمون از اونا اجازه بگیریم و کارامون رو انجام بدیم! 

یعنی در حقیقت ما از خودمون هیچ انتخاب و اختیاری نداریم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خدا رو شکر که مقامات مدرسه برای حرفای این جور ادما تره هم خورد نمی کنن!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این خوبه ، یکی به نفع ما! 

اخه یکی نیست به این موجودات ادم نما بگه که حداقل یه ذره حرمت کلاس و هم کلاسی و به خصوص معلم رو نگه دارین! 

اسمون به زمین نمیاد که! 

ولی دریغ از یه گوش شنوااااااااااااااا! 

حالا ما بچه ها هیچی نمیگیم! 

اما معلم های بیچاره چی باید بگن که یک سال تموم اینا رو تحمل کنن و صبر کنن! 

حتی بعضی وقتا شده که خود معلم ها کوتاه میان و عذر خواهی میکنن!ولی اینا کک شون هم نمی گزه!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خب دیگه غیبت کردن بسه! 

اما اینا غیبت نبود ، حقیقت محض بود! 

همون طور هم که معلومه حقیقت تلخه! 

باید یه روز کامل رو به این اعجوبه های کلاسمون اختصاص بدم! 

واقعا که حال گیری این جور ادما خیییییییییلییییییییی کیف میده! 

وااااااااااااااااااااااااااای که چقدر امروز حرف داشتم! 

حوصله خودم سر رفت!
واما شعار همیشگی من : 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه 

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممم! 

پس تا فردا فعلا بای بای................! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

نظرات 4 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

واییییییییییییییییییییییییییی خدایش امروز خیلییییییییییییییی محشر بود!
به خصوص زنگ آخر!من به عمرم انقدر نخندیده بودمءفکر کنم اگه معلم به این شوتی نبود واقعا از کلاس پرتمون می کرد بیرون!
در ضمن من با گرفتن حال یه همچین موجودات آدم نما پایمءاونم ۳پایه!
امیدوارم حالت زودتر خوب بشه!
ولی من امروز خیلییییییییییییییییییی حال کردم!
فعلا بای می بینمت به امید اینکه فردا هم همین طور خوب باشه!

واقعا که گل گفتی!
ممنونم حالم خوب شد عزیزم!
مرسی که به فکر حال منی!
ادم توی دنیا یه معلم شوت مثل این داشته باشه اما دینی نداشته باشه!
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی!!!!
منم صد در صد پایه ام منتها ۴ پایه !!!!
امروز هم که خوب بود!
راستی شاید امروز اپپپپپپپپپ نکنم!
به خاطره امتحان ریاضی!

شیطان عشق سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلام عزیزم
خوش به حالت که زنگ اخر امروز خوش بودی
من که باید بگم امروز بد ترین روز زندگی ام بود
میخوای بدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته شاید زهرا بهت گفته در هر صورت علت در اپ جید بیا:]

شیطان عشق جمعه 19 آذر 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلام عزیز اپم چراااااااا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید گلم!
اما نمیتونم که اپ کنم!
البته فعلا!
شاید اخر هفته اپ کنم !
ولی بازم قول نمیدم!
هر وقت که وقت اجازه بده اپ میکنم!

شیطان عشق یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

الهی حتما خیلی سر گرم امتحاناتی
البته باید هم باشی چون بالاخره باید نمره ی ۲۰ بگیریم
راستی درباره ی نظری که دادی ممنون
امیدوارم نتیجه ی این تلاش ها برای امتحانات برات خیلییییییییییییییی
خوب باشد

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم!
چه قدر خوبه که درک میکنی!
در هر حال کم کاری ما رو بببخشید!
ولی سعی میکنم تا اونجایی که میتونم اپ کنم و بیام پیشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد