ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

یه خبر تووووووووپ!!

با سلام! 

میخواستم بگم که این وبلاگ از فردا فعالیتش رو 

دوباره اغاز میکنه و هر روز اپ میشه!!! 

خواهشا نظر بدید! 

زبونم مو دراورد از بس که التماس کردم! 

دوست ها هم دوستی های قدیم!!! 

اون غزاله بیچاره از راه دور هم که شده میاد و وبلاگ 

اصلی من نظر میده اما......! 

قابل توجه بعضی از دوستان که سالی یه بار نظر 

میدن!!!! 

دیگه واسم مهم نیست که بیاین یا نیاین! 

من اپ میکنم!دیگه بهتون خبر نمیدم! 

با تشکر مدیریت وبلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
فائز شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.faezbahal.blogfa.com

بههههه سلاااااام .... خوبی ؟
نه اونقدرا که میگیم وبلاگ یا مطالبم خوب نیس ... زیاد روش وقت نمیذارم که ... فقط حرفامو میریزم توش ... همین ...
باعث افتخار بنده اس که دوست شما باشم
لطف داری عزیزم ... اره هر ادمی اینجوری میشه ... نمیخواستم اصلا همچین پستی بدم اما دیدم هیچ ادمی بدون غم نیس ... همینشم خاطره اس ...
راسی من که اسمتو نمیدوننننننننننننممممممم ....

مرسییییییییییییی از حضورت عزیز!
ولی خدایی خودت رو دست کم نگیر!
به قول خودت هیچ کس بی غم نیست!
ولی کلا وبلاگ جالبی داری باهاش حال کردم!
راستی گفتی اسمم چیه؟؟؟
باید بگم شرمنده عزیزم!نمیتونم بگم!
ولی با اسم دختر رها میام پبشت!
منم امیدوارم که با هم دوستای خوبی بمونیم!

کاغذ پاره شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا از دست من ناراحتی ی ی ی ی ی ی
اخه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه من هر روز که بیام نت سر می زنم به وبت!
اخههههههههههههههههههههههههه چیراااااااااااااااااااااااااااااااا!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب گلم این موضوع که حل شد!
بهتره دیگه راجع بهش حرف نزنیم!
باشه گلی جووووووووووووووووووووووووووووون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد