ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۴۶

تصمیم گرفتم از روی بی کاری یه آپی کنم.... آخه یکیم نیست بهم بگه مگه تو درس و مشق نداری؟!Animated Gif School (15)مثلا امسال کنکور هم دارم....Animated Gif School (3)ولی انگار نه انگار...آخه هر کاری میکنم حســِ درس خوندن بر ما نازل نمیشود...همش تو نت ول میباشم،کم مونده همون پای نت بخوابماین خیلی بَده،میدونم...ولی چه کنیم که معتاد شدیم رفت...اما سعیم بر اینه که درسم رو بخونم....الان اصلا حوصله غر زدن و ایراد گرفتن به مدرسه و کارکنانش رو ندارم...ایشاالله سر فرصت کامل تعریف میکنم....من زیر بار حرف زور نمیرم...یه سری واسه خودشون میبُرن و میدوزن...به حرفای دیگرانم اهمیت نمیدن...وقتی اونا به نظرا و حرفای ما اهمیت نمیدن،پس نباید انتظار اهمیت دادن ما به حرفا و نظراتشون رو داشته باشن...منکه به شخصه اهمیت نمیدم...هر جورم میخوان میتونن فک کنن...برام مهم نیستاینم از یه آپ مزخرف....face marksچی کار کنم....نمیتونم بعضی وقتا حرف بزنم...حرفم نمیادface marksخب دیگه چرت و پرت گویی بسه.. 

اینم شعرم : 

من و تو دیگه تنها نیستیم چونکه.... 

خدا با ما نشسته چای می نوشه....kao 

تا بعد فعلا بابای......byebyebye

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد