ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۶

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به خودم و این وبلاگ مسخره! 

خیلی وقت بود که اپ نکرده بودم! 

خوب بود!چون مجبور نبودم هی بیام سر بزنم و ببینم که کسی نمیاد نظر بده و و قتم رو تلف کنم و دری وری بنویسم! 

اما خب بالاخره باید میومدم تا درباره این چند روز پر مخاطره و تنش زا صحبت میکردم! 

وگرنه تو دلم میموند و غم باد میشد! 

از این حرفا گذشته هفته پر باری داشتم! 

هر روز امتحان!اونم چه امتحان هایی! 

زمین شناسی،زبان انگلیسی،شیمی،زبان فارسی! 

البته خدا رو شکر زبان فارسی مون لغو شد! 

زبان انگلیسیمون هم یلدش رفته بود که امتحان داریم!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

این وسط فقط بدبختی اش واسه ما بود که بشینیم کلی سر و کله بزنیم با این دو تا درس که نمره مستمر خوبی بگیریم! 

ولی حیف که نشد! 

حالا جای باحالش اینه که هفته دیگه هر روز امتحان داریم! 

زبان انگلیسی،ریاضی،زیست شناسی،زبان فارسی،عربی،فیزیک! 

واقعا که هفته خوبی رو پیش رو داریم! 

هر کی ببینه کیف میکنه! 

خوش به سعادت ما واقعا! 

البته جای شکرش باقیه که حداقل شنبه رو داریم! 

وگرنه دیگه قوز بالا قوز میشد!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

امیدوارم که نمره های خوبی رو از این همه امتحان پشت سر هم بگیرم! 

والا خیلی خیلی ناراحت میشم! 

اما از امروز بگم که برنامه مدرسه برخلاف برنامه های مزخرف همیشگی شون خوب بود! 

واقعا عزاداری برای امام حسین(ع) یه عالم دیگه ای داره! 

منکه لذت میبرم وقتی تو همچین مجالسی میشینم به خاطر امام حسین(ع) گریه میکنم و سینه میزنم! 

خیلی زجره وقتی اب توی دو قدمی تو هست اما نذارن که بری و اب بخوری! 

جدا که سلام بر حسین! 

این دو روز رو خیلی دلم میخواد ادم خوبی باشم! 

نمیدونم چرا وقتی این عزاداری ها رو که میبینم منقلب میشم! 

اما حیف که اثراتش فقط برای چند هفته است!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

توی این یک هفته ای که گذشت خیلی اتفاقات خوب و بد افتاد! 

که اگه بخوام همش رو بنویسم دو روز طول میکشه! 

بنابراین از خیرش میگذرم! 

شاید هفته دیگه هم هر روز اپ نکنم! 

چون همون طور که نوشتم امتحان دارم مامان! 

مثل قند با لبام بازی میکنه! 

بعدشم که امتحانات ترم اول شروع میشه و من کم پیدا میشم! 

شاید بیام و گه گداری سر بزنم! 

و اگه حوصله داشته باشم یه اپ کوچولو هم بذارم! 

در هر حال باید بگم که من خیلی بیچاره ام! 

تو این سه روز همش باید درس بخونم! 

چون امتحان های هفته دیگر رو نمیشه یه شبه خوند! 

پس من میرم تا یه روز خوب و قشنگ و چرت دیگه! 

ای وای داشت شعار یادم میرفت! 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه! 

خب تا بعد فعلا بای بای.............!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام منم در رابطه با عزاداری امام حسین حس تو رو دارم!
امیدوارم امتحانات رو خوب بدی واسه منم دعا کن!
التماس دعا

نیلوفر چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

اره منم خوشم امد ولی زیاد دل نشین نبود صداش .نمی دونم اخرش خسته شده بود گوش خراش شده بود ولی در کل خوب بود

شیطان عشق پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلام نترس بخاظر این عذاداری هایی که توی این هفته ها برای امام حسین کرده ای خود اقا بهت کمک میکند و البته با تلاش
چون همه میدونن که هیییییییییچ چیزیییییییییییی بدون تلاشششششش درست نمیشه
باییییییییی

اشک مهتاب سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

بچه ها ممنون بابت نظراتی که دادین!
اما نمیدونم چرا پس اقا کمکم نکرد!
چون هیچ کدوم از امتحان هام رو خوب ندادم!
همیشه همین طوره!وقتی یه چیزی رو میخوایم شیش سال بعد به دستش میاریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد