ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۷

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بعد از مدت ها من دوباره اومدم!! 

اما زیاد نمیمونم!!!! 

چون بالاخره دی ماه هست و امتحانات ترم! 

به هر حال اومدم تا هم اینجا رو از خاک گرفتگی نجات بدم هم اینکه تولد عیسی مسیح رو تبریک بگم! 

تازه پنج روز دیگه هم کریسمسه وای که این بچه های امریکا و اروپا چه کیفی میکنن با این تعطیلات! 

واقعا که خوش به حاشون! 

اما مای بدبخت باید بشینیم و درس خونیم! 

شاید از یه لحاظ هایی خوب باشه ولی ما هم بالاخره دل داریم! 

دلم میخواد از همینجا به خودم قول بدم که حداقل تا دو سال دیگه بتونم در کنار این بچه ها کریسمس رو جشن بگیرم! 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه !!! 

چه قول دور و درازی! 

اما خب به هر حال اینم یه جورشه! 

تو این مدت یک ماه شاید نتونم دیگه اپ کنم چون به هر حال این نمرات برام واقعا مهمه! 

اما بلافاصله بعد از تموم شدن این امتحانات لعنتی هر روز مثل قبل اپ میکنم! 

مثلا فقط میخواستم بیام و گرد گیری کنم اما زیادی وراجی کردم! 

بالاخره مسیح هم از پیامبر ها بوده دیگه! 

پس باید تولدش رو تبریک بگیم! 

همون طوریکه تولد حضرت محمد(ص) رو تبریک میگیم! 

واقعا برای اونایی که مسیح رو به عنوان یک پیامبری که کتاب داشته قول ندارن متاسفم! 

در هر حال من تبریکم رو گفتم ! 

به نظر من باید تولد تمامی پیامبرا رو تبریک گفت! 

چون هر چی باشه خدا اونا رو مبعوث کرده که انسان ها رو هدایت کنند! 

پس ما هم باید از تک تکشون قدر دانی کنیم! 

خب دیگه خیلی وقت کشی کردم! 

باید برم و درس بخونم تا یه وقتی افتضاح به بار نیارم! 

راستی داشت یادم میرفت! 

پیشاپیش کریسمس رو تبرییییییییییییییییک میگم! 

و بالاخره شعار همیشگی: 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه 

تا یه روز افتابی و خوب دیگه فعلا بای بای.......! 

 

 

 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com