ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۵۲

سلامـ ...

خوبید؟؟

منکهـ عالیَمـ ...!

میدونید چرا؟؟؟

چونـ بالاخرهـ تمومـ شد...!

اگهـ گفتید چیـ ؟؟

معلومهـ درسـ و مدرسهـ ....

دیروزمـ رفتیمـ جشنـ فارغـ التحصیلیـ ... اما بهـ قولـ دکتر تازهـ اولهـ راهیمـ کجا

فارقـ شدیمـ ...

الانمـ یهـ خلاصهـ ازشـ مینویسمـ تا حلشو ببریمـ ... موافقید آیا گویا؟

دیروز

پنج شنبه

۹/۰۳/۱۳۹۱

باشگاه

جشن فارغ التحصیلی

مدیر،ناظم،کادر مدرسه،دبیران محترم

مادرا+پدرا+خواهر برادرا

تو سالن

برنامه ها

کلیپ عکس

تقدیر از دبیران

تقدیر از دانش آموزان

گرفتنعکس مثه آدمایی که رو فرش قرمز راه میرن

کلی حال و حول و کیفففففففففففففففففففففففففف

و در آخر

پرتاب کلاه

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پذیرایی عالی...از مدرسه بعید بود

تشکر ویژه از زهرا خانوم گل

خدافظی از دبیران و دوستان+اشک زیاد

دلم برای تک تکتون تنگ میشه....کاش اینجا بیاید و یه یادی کنید!

ضد حال دیروز:چسبیدن آدامس به ته کفشم!

خوشحالی دیروز:گرفتن کلی عکس با دوستان+پدر مادرا!

سوتی دیروز:منکه سوتی ندادم...بقیه رو نمیدونم

راستی

لباسای فارغ التحصیلی دیروز چقد بهمون میومد

عالیییییییییییییی بود

خوش گذشت در حد تیم ملی آلمان...مگه نه زهرا جووونم؟؟؟


دوشیزه نوشت ۱:دیگه خاطرات این دوران تموم شد!ایشالا خاطرات مراتب

بالاتر!

دوشیزه نوشت ۲:شرمنده که امسال زیاد از خاطره هامون ننوشتم...درسا

زیادی سنگین بود!

دوشیزه نوشت ۳:بچه ها اگه میاین اینجا لطفا اظهار وجود کنین تا منم

خوشحال شم!

دوشیزه نوشت ۴:همه تون رو قد تموم دنیا دوست دارم!

دوشیزه نوشت ۵:افتخار میکنم به خودم که دوستی هموچون شماها داشتم!


تا یه آپ دیگه فعلا بابای....

نظرات 6 + ارسال نظر
Ghalam جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

saaaaaaaaalaaaaaaaam
man omadan , nagi nemiyay
Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod mesle hamishe
man az shoma mamnonam ke in hame vaght komakam kardin shodam in

اختیار داری خانومی
شکسته نفسی میکنی
ممنون که اومدی....

غزاله جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:48 ق.ظ http://hamisheraha.blogfa.com

سلام..
حتما با دیدن این کامنت اول چشمهات از تعجب گرد میشن..
بعد...چشمهاتو ریز میکنی و زیر لب میگی..: چه عجب..!!
باید بگم متاسفم بابت این مدت نسبتا طولانی که نیودم..
وضعیت مدرسه رفتن..اینجا...با اون جا خیلی تفاوت داره..
و اگه بگم وقت سر خاروندن نداشتم دروغ نگفتم بهت..!!
اومدم که بگم خیلی دوست دارم و خیلی دلم تنگ شده برای اون همه مهربونی هات..میدونم که خیلی حساس هستی..
برای همین شخصا جهت عذر خواهی خدمت رسیدم..
من هیچ وقت بی معرفت نبودم..
اما..شرایط من رو به این صفت نسبتا نا مناسب وادار کرد..
من ادرس وبم رو عوض کردم..
به دلایلی که خیلی هم مهم نبود..
خوش حال میشم اگه من رو بخشدی بهم سر بزنی..
دوست دار همیشگی تو...
غزاله

غزاله شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 04:14 ق.ظ http://hamisheraha.blogfa.com

سلام..
اپ کردم..
خوشحال میشم سر بزنی
یه خبر خوب هم دارم!!!!!!!!!!!!!!!!

خوشه گندم یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

آره ه ه ! یادش به خیر!
خوش گذشت! کلی خاطره شد!

bebakhshid shoma?

غزاله شنبه 1 مهر 1391 ساعت 03:33 ق.ظ http://www.hamisheraha.blogfa.com

سلام..
اومدم تا اولین روز پاییز رو بهت تبریک بگم..
و از ته ته قلبم ..
بگم که چه بی اندازه دلم برای اغوش امن تو تنگ شده..
و چه بی اندازه خجالت می کشم..
از نامهربونی های خودم..
دوستدار همیشگی تو..
غزاله...

افشین سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://impezeshki91.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشید
شما هم خاطره نویسی میکنید !!؟
فارغ التحصیل شدنتون رو تبریک میگم ولی هنوز...خیلی راه دارین
ایشالله تا دکترا بخونید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد