ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۷

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای میدونین بدترین چیزی 

که میتونه براتون اتفاق بیوفته چیه؟؟؟؟ 

اینه که بعد از یه مدت خیلی طولانی بیای و با تموم 

سختی ها و حال نداری ها و دیوونه گی ها یه اپ  

نسبتا مفصل بنویسی بعد همش سر یه دکمه  

مسخره به فنا بره! 

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

من چرا اینقد بدبختم! 

با کلی زحمت و تایپ کردن زیاد به باد رفت! 

اما خب عیبی نداره من صبرم زیاده! 

ولی اگه اینیکی هم بخواد مثل اون یکی بشه دیگه  

امروز اپ نمیکنم! 

خببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب! 

از کجا شروع کنم؟؟؟؟ 

اها فهمیدم از اونجایی که بعد از یه مدت خیلی زیاد 

اومدم و اپیدم! 

اخه حوصله نداشتم که بیام و خاطره بنویسم! 

تازه اش هم دپ بودم و روحیه درست حسابی  

نداشتم! 

کاملا افسرده و نا امید از زندگی! 

اما امروز بعد صحبت های طولانی با دبیر گل ادبیاتمون 

از این رو به اون رو شدم! 

خیلی خانوم گل و ماه و درک کننده خوبیه! 

منکه امروز تازه کفشش کردم! 

از همین جا دستش رو میبوسم و از ته دلم ازش تشکر 

میکنم!واقعا ازشون ممنونم! 

دووووووووووووووووووووووووووووووستون دارممممم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خدایی چقدر بد شد که مطلب هام برای این پست  

پاک شد! 

چون من تازگی ها الزایمر گرفتم الان یادم نمیاد تو اون 

چی نوشته بودم که حداقل چیزی کم نگفته باشم! 

ولی خب چه میشه کرد مجبورم که بعضی چیزا رو  

به خاطر حواس پرتی فاکتور بگیرم! 

راستش باید بگم که نا امیدی خیلی چیز بدیه! 

وقتی به این فکر کنی که دیگه هیچ هدفی نداری و 

هیچ چیز خوش حالت نمیکنه! 

من تو یه همچین موقعیتی بودم! 

شاید بدتر از این! 

ولی خب به کمک معلم خوبم و دوستای گلم والبته
مامان گلم که همیشه به حرفام گوش میده و  

راهنماییم میکنه تونستم یه کم بهتر بشم! 

وگر نه تا حالا باید تیمارستان میرفتم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

اههههههههههههههههههههههههههههههههه! 

چقدر خوش حالم که دارم تایپ میکنم و خودم رو خالی 

میکنم!احساس ارامش و اسایش میکنم! 

حس میکنم خالی شدم! 

وای خدایا ممنونم که همیشه به فکر منی و راه هایی 

نشونم میدی که منو اروم میکنه و به نفع منه! 

تو اوج نا امیدی بودم که بهم راه رو نشون دادی! 

هر چقدر ازت تشکر کنم کمه! 

واقعا کع ما ادما خیلی کم لطفی میکنیم در برابر خالق! 

در هر حال خدایا شکرت! 

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممم خدای خوبم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خب برای فردا فقط امتحان عربی داریم! 

خوبه!!!تا اخر هفته به غیر از امتحان ریاضی و عربی 

کار دیگه ای نداریم!گوش شیطون کر! 

زیست هم که بره خونشون! 

زمینم بره خونشون! 

اصلا همه درسا برن خونشون! 

مثل اینکه مثل همیشه دارم زیادی وراجی میکنم! 

میرم سراغ شعارم و این وبلاگ رو تنها میذارم با نظرای 

دوستان خوبم! 

البته امیدورام که رو سفیدم کنن: 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای.......! 

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

نظرات 7 + ارسال نظر
کاعذ پاره یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
امیدوارم من اولین نقر باشم که اومدم!! خوشحالم که بعد از مدت ها این وب خاطراتت رو اپ کردی و تونستی به راحتی حرفا تو بزنی!!!
من همین جا معذرت می خوام و امیدوارم منو بخشیده باشی!!!
خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم!!

مرسییییییییییییییییی گلم!
تو همیشه اولی عزیزم!
اره فکر کنم که کار خوبی کردم که دوباره اپیدم!
این حرفا چیه؟!
فقط یه که ازت دلگیر شدم همین!
حالا هم که همه چی تموم شده!
منم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممم!
دوست جوووووووووووووونم!

کاغذ پاره یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

کاغذ پاره یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 05:59 ب.ظ


کاغذ پاره یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم که از دستم ناراحت نیستی و منو بخشیدی!

فائز یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.faezbahal.blogfa.com

`*.¸ .*´
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * .
.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.
*0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0 ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0* ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOve¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)*
you. •*¨) ¸ .•*¨)
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . *
`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.

فائز یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

`*.¸ .*´
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * .
.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.
*0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0 ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0* ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOve¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)*
you. •*¨) ¸ .•*¨)
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . *
`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.

فائز یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 10:35 ب.ظ


واااااااااااای ... امیدوارم جبران کرده باشم
فدات . خوبی ؟
ای ... ای گفتی ... به خدا منم یه مدت دخخخخیخخخا مث تو شده بودم ... فک کنم دوره ای باشه ها ... اخه هرکیو میبینم یه مدت این شکلی میشه ... مهم اینه که پیروز بیای بیرون ....
هر کی منو میدید فک میکرد شکست عشقی خوردم فک کن .... منم که کهیر میزنم با این عبارت ...
شکست عشقی ... خیلی مسخره اس . نه ؟
یکی از افتخاراتم همینه ها ...
خیلی پر حرفم . نه ؟

وااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی گلم!
از اینکه اومدی ممنونم عزیز!
اره به منم همین عبارت رو گفتن!
بعدش میدونی چی شد؟؟؟
از تعجب ۴ تا شاخ دراوردن!
چون به نظر من عشق یه چیزه مسخره اس و فقط تو کتابا نوشته میشه و ساخته ذهن هر کسی!
واقعا جالبه که منم عقیده تو رو دارم!
نه اصلا پر حرف نیستی!
خوش حرفی گلم!
من زیادی پر حرفم چون از اپ هام داد میزنه!
مگه نه گلی؟؟؟؟
دوسسسسسسسسست دارممممممم هانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد