ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۸

خبببببببببببببببببببببببببببببببببب! 

من دوباره اومدم تا به این وبلاگ با اپ هام حال بدم! 

اما چه کنم که از بس که روزا تکراری شده نمیشه 

یه همچین کاری رو با این وبلاگ کرد! 

امروز فوق العاده نبود،افتضاح هم نبود! 

یه روز عادی و تکراری مثل روزای مزخرف دیگه! 

دیگه خیلی زیادی روتین شده! 

هر کاری میکنم که متنوع باشه ولی سخته! 

حالا هم نمیدونم چی باید بگم؟؟؟؟ 

چون اصلا اتفاق خاصی امروز نیوفتاد! 

خیلی بده مگه نه؟؟؟؟ 

فکر کنم اگه وبلاگ رمانم اپ بشه بهتره! 

حداقلش اینه که میدونم چی بنویسم و زود به زود 

میتونه اپ بشه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

راستش امروز امتحان عربی رو خوب ندادم! 

از دست خودم عصبانیم! 

چرا درست حسابی نخوندم! 

اما چیزیه که گذشته! 

نمیتونم دیگه درستش کنم! 

هر چی بود شد شده دیگه! 

کاریش نمیتونم بکنم به جز اینکه برای درس بعدی 

بیشتر بخونم! 

این راه حل خوبی باید باشه! 

زنگ ریاضی خوب بود! 

حیف که خیلی این دبیره فک میزد! 

حوصله مون رو سر برد! 

از درسش هم هیچی نفهمیدم! 

مخصوصا وقتی راجع به دایره مثلثاتی و قواعدش  

باشه! 

دیگه نور علی نوره! 

منکه چشمام درد گرفت که این مدلی نوشتم! 

شما چه طور؟؟؟ 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com
برای فردا خدا رو شکر کاری نداریم! 

خبر بهتر از این نداشتم! 

فکر کنم که دارم بهبود میابم! 

از ته دلم خوش حالم که داره حالم بهتر میشه! 

اخه دلم برای خود خود واقعی ام تنگ شده! 

امیدوارم زووووووووووود برگرده! 

خودم خیلی دوووووووووووووووست دارمممم! 

دارم سعی میکنم که بیشتر به زندگی امیدوار باشم! 

حداقل با چیزایی که حال میکنم خودمو سرگرم کنم و 

اروم بشم! 

این بهترین راه حلیه که میتونه موثر باشه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

فکر کنم پر چونگی برای امروز کافی باشه! 

زوووووووودتر میرم سراغ شعارم و این اپ دری وری 

رو تمومش میکنم! 

و اما این شما و این هم شعار همه: 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای........!

نظرات 3 + ارسال نظر
کاغذ پاره دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

دقیقا روزا خیلییییییی تکراری شده!!
ولی اپ جالبی بود!
خوشحالم که حالت داره خوب می شه و به اونی که دوست داری می رسی!

ممنون که حداقل میای اینجا تا این وبلاگ مسخره خاک نخوره!
اره یه کم بهتر شدم!
دست خانوم کوشکی درد نکنه!
واقعا ازش ممنونم!
از تو هم ممنونم خانومی!

عشق شیطانی دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام عزیزم
ببخشید اگه نتونستم بهت سر بزنم اما سرم شلوغ بود
من را ببخشید خب دیگه امیدوارم باهام قهر نکرده باشی
بای بای تا یک اپ دیگه

نه خواهش میکنم این حرفا چیه؟؟؟
حالا که اومدی قدمت روی چشم گلم!
فقط قول بده بیشتر بیای!
مرسییییییییی هانی جوووووووووووووووون!

دختر خاله شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

تا وقتی دختر خاله ای مثل من داری نباید هیچ غم و غصه ای داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد