ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۴۶

تصمیم گرفتم از روی بی کاری یه آپی کنم.... آخه یکیم نیست بهم بگه مگه تو درس و مشق نداری؟!Animated Gif School (15)مثلا امسال کنکور هم دارم....Animated Gif School (3)ولی انگار نه انگار...آخه هر کاری میکنم حســِ درس خوندن بر ما نازل نمیشود...همش تو نت ول میباشم،کم مونده همون پای نت بخوابماین خیلی بَده،میدونم...ولی چه کنیم که معتاد شدیم رفت...اما سعیم بر اینه که درسم رو بخونم....الان اصلا حوصله غر زدن و ایراد گرفتن به مدرسه و کارکنانش رو ندارم...ایشاالله سر فرصت کامل تعریف میکنم....من زیر بار حرف زور نمیرم...یه سری واسه خودشون میبُرن و میدوزن...به حرفای دیگرانم اهمیت نمیدن...وقتی اونا به نظرا و حرفای ما اهمیت نمیدن،پس نباید انتظار اهمیت دادن ما به حرفا و نظراتشون رو داشته باشن...منکه به شخصه اهمیت نمیدم...هر جورم میخوان میتونن فک کنن...برام مهم نیستاینم از یه آپ مزخرف....face marksچی کار کنم....نمیتونم بعضی وقتا حرف بزنم...حرفم نمیادface marksخب دیگه چرت و پرت گویی بسه.. 

اینم شعرم : 

من و تو دیگه تنها نیستیم چونکه.... 

خدا با ما نشسته چای می نوشه....kao 

تا بعد فعلا بابای......byebyebye

پست ۴۵

اِممممممممممممممممممممممم....از کجا شروع کنم؟؟خب یکم حوصله میخواد آپ کردن...که بعضی وقتا این حوصله بر ما نازل نمیشهامروز که کُلُهُم مزخرف بود....همچین دیر گذشت و ما رو زجر کُش کردمخصوصا با این دبیر ریاضی.....دبیر نگو بلا بگو.....انگار مدرسه پادگانه ما هم سربازهای فراری که این جوری واسمون خط و نشون میکشه و قانون مقررات میذارهوالا به خدا...مدارس اینترنشال از ۱۰۰ نمره امتحان میگیرن اما این مخلوق از ۲۰۰ نمره میخواد امتحان بگیرههر کی باشه چپ میکنهما که چهار چشمی با دهن باز مونده بودیمدیگه آخرای حرفش ما خواب بودیمبعضی از بچه ها هم از بی حوصله گی و خشکی کلاس ،هِی خوشمزه گی میکردن....دبیرم همش میگفت : این جلسه استثنا هست،از جلسه بعد منفی میگیرینانگار که با یه سری دانشجو شر طرفه که هِی قاون وضع میکردفک کنم اصلا تاحالا با دخترا کلاس نداشتهما هم معترض گشتیم و رفتیم اعتصاب و تحصنبعدشم مدیریت محترم فرمودند:فعلا موقت هستن و دبیر اصلیتون تو راهه و میاد،در ضمن خانوم هم هستو ما از این سخن بس شاد و خندان گشتیمو همینجا از ایشون کمال تشکر و قدردانی رو داریم 

خب زنگ آخرم که زیست رفتیم سمعی بصری و به صورت کاملا جدی تصاویر مربوط به فصل اولمون رو از گزینه دو مشاهده کردیمو باز بیشتر خوابمون گرفت و شاد شدیم 

اینم از اتفاقات امروز ما 

من و تو دیگه تنها نیستیم چونکه.... 

خدا با ما نشسته چای می نوشه..... 

تا بعد فعلا بابای........

پست ۴۴

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم  

البته با تاخیر فراوان

بالاخره رفتیم مدرسه و مشکلاتمون شروع شد......روز از نو،روزی از نو 

یک هفته گذشته و تمام معلمان گرام شروع کردن به درس دادن....گازشو گرفتن و با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کردن و درس میدن،بعدشم هِی جَو میدن عقبیم عقبیم 

آخه یکی نیست بهشون بگه کجا عقبیم؟!تازه هفته اوله که اومدیم،بذارین یه کم از حال و هوای نابستون بیایم بیرون بعد شروع کنین به عذاب دادن ماحالا هم که شانس مزخرف ما شدیم سالی واحدی،دیگه فاتحه مون خونده اسآخه یکی نیس به اونی که این پیشنهاد چرند و داده بگه که این دیگه چه وضعشه؟!ما باید بدبخت بشیم که شما میواین یه سال زودتر این امر رو اجرا کنین؟!حداقل میذاشتین واسه سال دیگه که میخواین کتابا رو عوض کنیناین معلما هم انگار نه انگار....کار خودشون  رو میکنن....اون از دبیر ریاضی که نیوده ۱۶ صفحه درس داده ،ائنم از دبیر زیست که انگار دنبالشن....تند تند درس میده فک کرده با یه سری نخبه طرفهمثلا خیر سرم دارم از پارسال زیست رو واسش توضیح میدم،انگار نه انگار....مثنکه اون لحظه داشتم با دیوار صحبت میکردم....هیچ عکس العملی نشون نمیداد....دلم میخواست بلند میشدم و خرخره اشو میجویدیمواقعا لحظه ی بدی بودتو هفته ای که گذشت فقط روز دختر عالی بود....چون از مجری صدا و سیما خانوم«صفوی زاده» و از رادیو هم آقای «امامیه» رو دعوت کرده بودن مدرسه مااین کارشون باز جای تشکر دارهچون واقعا به من و دوستام خوش گذشت و از خنده دل درد گرفته بودیم.....برنا مه شون عالی بو عالیاجرایدوستمم که حرف نداشت....یه پا مجری درجه یکه واسه خودشهر سال بهتر از پارسال برنامه اجرا میکنه....نمیدونم چرا نمیره صدا و سیما کار کنه؟!کارش میگیره....من مطمئنم 

خب این خلاصه ای بود از اتفاقات این هفته که گذشت.....سعی میکنم هر روز بنویسم....اما بحث،بحثه حوصله و وقته.....چون بعضی وقتا هیچ کدومش در من یافت نمیشهایشاالله دفعه بعد بهتر تعریف کنم با جزئیات بیشتر 

و اما شعار من که در سال جدید تغییر نموده: 

من و تو دیگه تنها نیستیم چونکه.... 

خدا با ما نشسته چای مینوشه...... 

تا بعد فعلا بابای.....