ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

تولد

سلامممممممممممممممممممممممم 

 

راسش فقط اومدم بگم که امـــــــــــــــــــــــــــروز تولد وبلاگـــــــــــــــم هست! 

 

تولـــــــــــــدت مبارککککککککککککک وبلاگ عزیزم! 

 

واقعا ممنونم ازت که گذاشتی اینجا هرچی دلم بخواد بگم و خاطراتم ثبت بشه! 

 

یادگاری های خوبی اینجا برام هست! 

 

خیلی خوشحالم که تو رو دارم! 

 

خوب دیگه....تا بعد فعلا بابای.............

نظرات 3 + ارسال نظر
قلم شنبه 7 آبان 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییی بود و هست و خواهد بود
شرمنده ام یادم میره
من هر دو نوع نوشتن را دوست دارم هردوش عالیه

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی
چه عجب شما اومدی
دشمنت شرمنده
کدوم بهتره؟؟؟

قلم شنبه 14 آبان 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام رها خانم
من هنوز منتظر قضیه شب هستم
هر کدومش جذابیّت خودش و داره
عاشقــــــــــــــــــــــــــــــــتم
تولد وبتم مبارک

سلامممممممممممم بر قلم جان خودم
نمیدونم...فک کنم اگه گاهی اوقات اون جوری بنویسم بهتر باشه
می 2 honey
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی

نسترن دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://asiiir.blogfa.com

سلام عزیزم
خوشحال شدم بهم سر زدی
تولد وبلاگتم مبارک <3

سلامممممممممممممممممم گلم
خواهش میکنم
ممنونم...
مرسی که سر زدی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد