ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۴

من اومدم یه عالمه خبر و بیچارگی! 

بیچارگی به خاطر اینکه اینقدر تنبلم که یه چند روزی 

میشه اپ نکردم! 

واقعا که.............!(به خودم بودم)  

اما خب الان اومدم با کلی جار و جنجال! 

اینقدر که زیاده نمیدونم باید از کجا بگم! 

امممممممممممممممممممممممممممممممممم! 

اهااااااااااااااااااااااااااااا............................................ 

فکر کنم اگه به صورت لیستش کنم راحت تر بتونم که 

توضیح بدم! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

  1. کلاس ریاضی پنج شنبه  
  2. تزیین کلاس برای انقلاب 
  3. پیچوندن کلاس های امروز 
  4. اردوی فردا 
  5. پیش بینی سه شنبه برای پیچوندن کلاسا 
  6. حذف امتحان دشوار دین و زندگی 
  7. پریدن امتحان زمین شناسی 
  8. تشکر ویژه 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خب میریم سراغ اولین مورد لیست که بهترین و عالی 

ترین بخش این قسمت هست! 

راستش پنج شنبه کلاس ریاضی مون پرید! 

اخه می خواستیم که تزیینات اولیه کلاس رو انجام  

بدیم! 

جا داره از همین جا از دبیر ریاضی مون تشکر کنم که 

وقت گرانبهای ریاضی رو به ما دادن تا کار مدرسه رو 

به خوبی انجام بدیم! 

واقعا که دستشون درد نکنه! 

انشاالله که همیشه همین طوری دست و دلباز باشن! 

خلاصه که باید بگم پنج شنبه اونم زنگ اخر بهترین زنگ 

برای همه بود! 

مخصوصا برای من ! 

البته باید بگم که دبیر محترممون همه بچه ها رو حتی 

اونایی که نمی خواستن کمک کنن رو به کار وادار کرد 

با این کار به ما کمک بزرگی شد که همه ی کارها  

با دو سه نفر نباشه! 

هههههههههههههههههههههههههههه! 

در کل روز عالی و خوبی بود! 

هر چی بگم خوش گذشت کم گفتم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

امروز با بیشتر بچه های کلاس بادکنک باد کردیم و  

تزیین کلاس رو با بدبختی و حرس و جوش خوردن و  

فریاد زدن تموم شد! 

اینقدر که بادکنک باد کردیم نزدیک بود که شش هامون 

از حلقمون بزنه بیرون! 

البته نا گفته نماند که چند تا ازونا هم ترکید و زهره ی  

ما رو ترکوند! 

خودمم از اون کسایی بود م که در حد توانم کمک کردم 

منی که هیچ وقت تو هیچ کار تزییناتی کمک نکرده  

بودم!واقعا برام عجیب بود که اینقدر از خودم مایه  

گذاشتم! 

اما خداوکیلی کلاسمون عالی شد! 

همه بچه از راهنمایی تا دبیرستانش اومده بودم کلاس 

ما رو تماشا میکردن! 

حتی اخر زنگ معاون مربوطه و دبیر پرورشی خوبمون 

و مدیریت محترم مجتمع اومدن از کلاس ما دیدن کنن! 

تازه میخوان که همین طوری کلاس رو تا سه شنبه  

نگه داریم که افراد سرشناس توی سرپرستی بیان و 

از کلاس ما بازدید کنن! 

تا اگه خدا بخواد ما برنده بشیم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خب همون طور که واضحه با این تزیینات گسترده  

هیچ کدوم از دبیر ها درس ندادن! 

به جاش ما زنگ هاشون رو گرفتیم تا کارمون رو انجام 

بدیم واقعا که دست تک تکشون درد نکنه! 

از همین جا از همشون تشکر میکنم!البته به نمایندگی 

از تموم بچه های کلاس! 

واقعا لطفشون رو در حق ما تموم کردن! 

امیدوارم که ناراحت نشده باشن! 

به خاطر همینم هست که کلاس های امروز پیچ خورد 

چون تموم زنگ ها رو گرفتیم! 

همش سر پا بودیم! 

فقط زنگ اخر که پرورشی داشتیم یه استراحت کوتاه 

کردیم! 

بازم جای شکرش باقیه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

امروز که این شکلی گذشت! 

فردا هم که نور علی نوره! 

اخه قراره مدرسه ما رو ببره پارک! 

خیلی از بچه ها میرن! 

اما من نمیرم! 

به جاش میشینم تو خونه و از این تعطیلی مفتی لذت 

میبرم!بهتر از این دیگه نمیشه! 

ولی امیدوارم به بقیه خوش بگذره! 

چون به ما که هیچ وقت اردو خوش نگذشته! 

اصلا انگاری اردو رفتن به ما نیومده! 

در هر حال خوش حالم که فردا تو خونه هستم! 

اخه جزوه هام روی هم تلنبار شده و نمیدونم چه 

طوری باید جمعش کنم! 

بالاخره باید از یه جایی شروع کنم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! 

الان که دیدم فهمیدم که زیادی نوشتم! 

برای اینکه بیشتر از این نشه چند مورد اخر لیستمو  

خلاصه میگم! 

سه شنبه چون قراره که بیان و کلاس ما رو ببینن و 

نظر بدن ،نصفش میپره! 

تازه اگه باد بادکنک ها هم که کم بشه مجبوریم دوباره 

باد کنیم! 

اونوقته که بازم زنگ ها پیچ میخوره! 

واما امتحان دینی که ۴ تا درس باهم بود که امتحان  

شد دو تا درس که تازه یه درسش رو هم ترم اول نیمی 

از اون رو خونده بودیم! 

جدا که ما اخر امتحان کنسل کردن هستیم! 

امتحان زمینمون هم که فردا بود چون اردو داریم خود 

به خود کنسل میشه! 

پس کلا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت 

دسسسسسسسسسسسسسسسسسسست 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

واما تشکر ویژه! 

از تموم کسانی که به ما برای این کار کمک کردن از  

جمله : 

کلیه بر و بچه های باحال کلاسمون ،دبیر خوب و 

منضبط فیزیک ،معلمی دلسوز و مهربان ادبیات ،و  

همچنین خانوم خوشگل و با سلیقه مون شیمی و در  

اخر هم کمک های معلم پرورشی عزیزمون که اگه 

نبودن واقعا از دست ما کاری برنمی امد! 

خیلی خیلی خیلی تشکرررررررررررررررررررررررر! 

اینایی که گفتم از طرف همه بچه ها گفتم! 

به استثنا بعضی ها که اصلا براشون مهم نیست! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خب مثل اینکه امروز دیگه جدی جدی زیادی وراجی 

کردم! 

البته خوب شد چون همش خاطره میشه برام! 

اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش! 

راحت شدم از اینکه بیشترش رو نوشتم! 

اما بیچاره دستم در اومد از بسکه تایپ کردم! 

تو عمرم تا حالا اینجوری چیزی رو ننوشته بودم! 

حالا از این حرفا میگذرم و زودتر میرم سراغ شعارم و  

حرف زدن بی خودیمو کوتاه میکنم : 

غم و غصه دیگه بسه     دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای.........! 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک!! یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

کلاس خیلی قشنگ شد ولی اگر دبیر محترم زیست بیاد و ببینه تمام زحماتش رو از بین بردید انچنان حالی می گیره که اون سرش ناپیداست!
منم از همه تشکر می کنم!

ببخشید میتونم بپرسم که کدوم زحمات؟؟؟؟
چون من یه ذره دیر میگیرم لطفا کامل توضیح بده!
مرسییییییییییییییییییی که اومدی!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

اخرین قطره اشک یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 05:47 ب.ظ




فعلا بای تا های!

اخرین قطره اشک یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

این همه تور اویزون کرد!هی نردبون و از این ور به اون ور می برد داشت خودشو می کشت!
هر چند کاری نکرده!

اره واقعا خیلی وحشتناک بود!
اگه یه بلایی سرش میومد منکه پول دیه رو نداشتم!
اونوقت مجبور بودم برم زندون!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پس خدا رو شکر که بلایی سرش نیومد!
اما بگو ببینم نگفتی منظورت راجع به دبیر زیست شناسی چی بود؟!

نیلوفر یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

منم نفهمیدم چی دارین میگین چرا زیست مگه اونم کاری کرد؟؟؟؟!!!!!!
داری اشتباه می کنیدااااا!!!!!!
اون یه معلم باحال دیگه بود!!

راستش نیلو جوووووووووووون منم نفهمیدم که این اخرین قطره اشک چی میگه!
هر وقت فهمیدم به تو هم میگم!
اره باید از اونم تشکر میکردم که یه ربع اخر کلاسشو داد به ما!
حالا از اینجا ازش تشکر میکنم!

نیلوفر یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

والا ما نفهمیدیم کدوم طرفی تو!!!!!!!!!
بدت میاد خوشت میاد........
ولی بالاخره گفتی دستش درد نکنه
وااااااااااااااااااااااااااااااااای دوستم اسم بادکنک رو نیارر که چشم می سوزه اونی که ترکید خورد تو چشم هنوز فراموش نکردم

الهی بمیرم برات!
الان خوب شدی!؟!؟
اخه خیلی بد ترکید!
حالا مال من جلوی چشمم نترکید از من فاصله داشت!
اما اشکال نداره دیگه گذشت!
بزرگ میشی یادت میره!
من بی طرفم!
اما باید بگم که بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا افتضاح میشه!
بعدشم من ادم نرمالی نیستم!
یه روز خوشم میاد یه روزم متنفر میشم!

نیلوفر یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای عالی بودن معلما خیلی جالب بود که هیچ کدوم نه درس دادن نه.......
ولی بعدشهمه یه ان حالتا لازم
خدا کنه ۳شنبه دین و زندگی بپره انشاالله

اره خدا کنه که بعد از این هم اگه یه همچین موقعیت هایی پیش بیاد بازم کلاسشون رو بدن!
اونوقته که واقعا عالی تر از عالی میشن!
فقط خدا کنه اخر کار تلافی اش رو با امتحان دادن در نیارن!
وگرنه رسما بدبخت میشیم!
خب اینا رو بیخیال!
افتاب از کدوم طرف دراومده که شما این همه نظر دادین!
راستش جا خوردم وتی دیدم ۴ تا نظر گذاشتی!
بابا ایول دمت گرم دوست خوبم!

اخرین قطره اشک دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

دوستان من اشتباه کردم منظورم دبیر محترم ریاضی بوده
اشتباه نوشتم!
نیلوفر من این اف گذاشتم پس چرا نظر ندادی؟
باهات قهرم!

ببخشیدا اگه میخوای با کسی دعوا کنید اینجا جاش نیست!
اما اشکال نداره میبخشمتون!
عزیزم خب یه ذره دقت کن!
اینجوری که نمیشه!
در هر حال خوبه چون نظرات وب من میره بالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد