ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۳

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا!  

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه! 

اخه اینقدر که خوش حالم نمی تونم خودمو کنترل  

کنم تازه اینقدر خبر دارم از گوشه و کنار مدرسه که 

نمیدونم باید از کجا شروع کنم! 

 اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !امممممممممم..............! 

اها فهمیدم چی باید بگم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

از برنامه امروز برای زنگ انقلاب میگم! 

وای که چه برنامه ای بود! 

دست مدرسه و دست اندرکارانش درد نکنه! 

فقط وقت ما رو گرفتن! 

هیچ فایده ای نداشت! 

تنها خوبیش این بود که حداقل زنگ زمین شناسیمون 

پرید!این خودش کلی بود! 

حالا نکته جالب تو این برنامه سوتی های مجری خوب 

و دبیر زیست شناسیمون بود که یه حال دیگه ای به  

برنامه داد! 

وگرنه کاملا کسل کننده میشد! 

الان میخوام سوتی ها رو بنویسم تا هم خودم بخندم  

هم اینکه بعدا لذت ببرم و یاد این روزا بیوفتم ! 

واما سوتی هااااااااااااااااااااااااا: 

مجری:.....خب......به افتخار این روز بزرگ و رحلت  

پیامبر(ص) یه صلوات بزنید!(منظور صلوات بفرستید و 

کف بزنید) 

مجری به دبیر زیست شناسی:خب از بین اعداد ۱ تا ۳۶۷ یک عدد را انتخاب کنید؟ 

دبیر زیست شناسی:به افتخار این روز بزرگ عدد  

۱۳۵۷.....!!!!!!!!!!!!!! 

هه  هه هه هه هه هه !! 

جالب بود مگه نه! 

حالا خدا کنه مجری محترم برنامه بیاد و شاکی بشه 

چرا اینو گفتم! 

اما من با کمال پر روگی نوشتم! 

اما اگه ناراحت شدی حلال کن دیگه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

و اما اتفاق جالب بعدی این بود که امروز دبیر زمین ما 

به یکی از بچه های کلاس گیر داده بود و ولش نمیکرد 

انگار که فقط اون تو کلاس بود! 

اینقدر که ما خندیدیم سر این قضیه که دلمون درد  

گرفت! 

اخه هر دفعه یکی از بچه ها رو مورد توجه قرار میده! 

راستی داشت یادم میرفت که بگم! 

امروز برای بار اول بود که از زنگ زبان لذت بردم! 

نمیدونم چرا اینقدر دبیرمون شاد و شنگول شده بود! 

کاش همیشه همین جوری بود! 

خیلی خوش گذشت! 

کلی خندیدیم و حال کردیم! 

بسکه این بچه های خوش مزه ی ما سوتی میدادن و 

جو کلاس رو از حالت خشکی در می اوردن! 

منکه تا عمر دارم این روز فراموش نشدنی رو از یادم 

نمیبرم! 

چون فکر کنم که از این جور اتفاقات خیلی به ندرت  

پیش میاد! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

و حالا مهم ترین خبر این هفته! 

خدایا خیلی با حالی! 

اخه فردا تعطیلههههههههههههههههههههههههههههه! 

فیتیله فردا تعطیله! 

فیتیله فردا تعطیله! 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

شاددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددی 

جششششششششششششششششششن

خندههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! 

بالاخره بعد از این امتحانات لعنتی یه تعطیلی کوچیک 

برامون گذاشتن تا ارزو به دل نمونیم! 

واقعا که دستشون درد نکنه! 

منکه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی راضی ام! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

اه اخ ای خدای من! 

اینقدر که خوش حالم نمیدونم چی دارم مینویسم! 

ولی فکر کنم که پست جالبی شد! 

چقدر خوبه که این چیزا رو مینویسم! 

هم خالی میشم هم اینکه تا ابد برام باقی میمونه! 

وقتی اینا رو میخونم میبینم که چه دنیای قشنگی  

دارم و قدرش رو نمیدونم! 

امیدوارم که حداقل بتونم که یه قوزولی جبرانش کنم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

اینجاست که میبینم که دیگه چیزی ندارم تایپ کنم! 

پس دیگه حرافی بسه! 

تا اینجاش هم خیلیه که نوشتم! 

چون مچم از کار افتاد از بس که انگشتام رو کبوندم رو 

این کیبورد مسخره! 

بیچاره دکمه هاش ور اومد! 

اینم یه جور خوش حالیه دیگه! 

مال من غیر ادمیزاده! 

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای  

خیییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادم 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه! 

خب زود تر برم سر شعارم تا یادم نرفته: 

غم و غصه دیگه بسه   دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای......! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این یه خونه هست تو 

شهر رویا ها  

المان عزیزم : 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

حالا من سوتی های عجیبی دادم تو قرار نیست ابرو منو ببری!
اشکال نداره می بخشمت!
امیدوارم همیشه انقدر شاد باشی

هه هه هه هه هه هه!
ببخشید عزیزم!
واقعا معذرت میخوام!
میخوای اگه ناراحت شدی پاکش کنم!؟!
اگه دوست داری بیابهم بگو!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشااللله تو هم شاد و خندون باشی گلی جووووووووووووووووون!

اخرین قطره اشک سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 06:03 ب.ظ



فعلا بای تا های!

شیطان عشق چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلاااااااااااااام من برگشتم به خدا بعد امتحانات اصلا حال هیچ ماری را نداشتم و اگر دیر به دیر سر میزنم ببخشید راستیییی سه شنبه برای من هم روز خیلی خیلی خیلی خیلی خوب و با حالی بود میخوای دلیلش را بدانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بهت الان نمیگم چون میخوام به وب من سر بزنی و دلیلش را بخوانی وان
راستی یادم رفت بگم چه قالب جیگری

به به!چه عجب شما اومدی!
چقدر خوش حالم کردی!
ممنونم بابت این نظراتت!
باشه الان میام وبت!
خیلی دلم میخواست زودتر اپ کنی!
چون این قطره اشک بی معرفت به زور دو تا نظر میده!

شیطان عشق چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

نیلوفر چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام دوستم
اخی بیچاره گناه داره اگه دیووونه بود کلاس ما با اون بچه ها بیشتر روانی شده
به افتخار مجری گلی که خیلی دوسش دارم همگی صلوات بزنید

سلام علیکم!
مرسییییییییییییییییی که اومدی دوستم!
اره واقعا به افتخار مجری خوبمون!
دوسسسسسسسسسسست دارممممممم!

نیلوفر چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

برنامشون در کل باحال بود با بچه ها گله ای نشسته بودیم کلی خندیدیم
تو که ننشستی اگه مینشستی کلی میخندیدی

خب دوستان به جای ما!
در هر حال خوب بود!
چون من اون طرف خندیدم از دست دبیر زیست!
این به اون در!
در هر حال شما که ما رو تحویل نمیگیرید!

نیلوفر یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

میام میزنمتااااااااااااااااااااا اینقدر که التماست کردم نیومدی تقصیر خودت بود

ببینم تو کی گفتی بیا !!!!
چرا بی خود میگی!
اونی که داشت خودشو میکشت که من یام اون یکی نیلوفر بود!
تو خودتم که نمیری؟؟؟؟؟
پس برای چی داری میگی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد