ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۲

خب راستش باید بگم که واقعا کم اوردم! 

اینقدر که روزام تکراری شده نمیدونم چی بنویسم! 

اگرم بخوام فقط اتفاقات مهم رو بنویسم باید هرده روز 

یه بار اپ کنم! 

چون هیچ مورد خاصی پیش نمیاد! 

باید همینجا بگم که من تا حد توانم به نظرات جواب 

میدم ،اگه نظری تو پست های قبلی نوشتید حتما برید 

همون پست و جواب من به خودتون رو مطالعه کنید! 

این جوری خیلی خوبه! 

چون با دوستام بیشتر در ارتباط هستم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

امممممممممممممممممممممممم................! 

امروز روز جالبی بود! 

نمیدونم چرا؟؟؟ 

اها !فهمیدم چرا؟! 

چونکه امتحان زیست شناسی مو خراب کردم در حد  

اینتراخت فرانکفورت! 

البته این فقط من نبودم که این طوری امتحان دادم! 

بیشتر کلاس تو سوالاش مونده بودن! 

اخه یه مسئله هایی میده که انگار کنکور سراسریه! 

نمیدونه اینجا کلاسه! 

اینم یه جورشه دیگه! 

ولی فکر کنم باید یه بمبی چیزی بذاریم اتاق دبیران  

مذکرمون و بفرستیمشون هوا! 

این بهترین کاریه که میتونیم بکنیم و یه نفس راحت  

بکشیم!واالله به خدا! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

اخ خدای من! 

چقدر ما بدبختیم! 

برای فردا کلی کار داریم! 

دینی باید یه درس چندش و مزخرف رو بخونیم چون  

میپرسه! 

زمین شناسی که بماند ، از وقتی امتحانات ترم شروع 

شده درس داده و من تا حالا لای کتابمو باز نکردم! 

همین طور روی هم تلنبار شده! 

خدا به داد من بیچاره برسه! 

ایییییییییییییییییییییییییییی واااااااااااااااااااااااااااای! 

تمرین های زبان رو یادم رفت بنویسم! 

واقعا که من دانش اموز کوشا و درس خونی هستم! 

همه باید به من افتخار کنن! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

راستی یادم رفت تایپ کنم که قراره با یکی از بچه ها 

یه فیلم کوتاه تو مدرسه درست کنیم با استفاده از  

خود بچه ها! 

اگه خدا بخواد بفرستیمش به جشنواره! 

خدا رو چه دیدی شاید برنده شدیم! 

البته مقدمات اولیه رو انجام دادیم! 

از جمله صحبت با ناظم محترم مجتمع ، دبیر خوب و با 

استعداد پرورشی ، انتخاب موضوع اصلی! 

حالا فقط مونده که داستان رو بنویسیم بعدش کم و  

زیادش کنیم و فیلمنامه که تموم شد بریم با مدیریت 

صحبت کنیم و اجازه ی نهایی رو بگیریم! 

بعدشم یه تست کوچیک بازیگری از اونایی که میخوان 

بگیریم تا ببینیم میتونیم ازشون استفاده کنیم یا نه! 

بالاخره ادم باید از یه جایی شروع کنه دیگه! 

شاید شروع من از همین جا باشه! 

خدا کنه که بشه! 

اخه من خیلی خیلی کارگردانی رو دوست دارم! 

انشاالله خدا خودش کمک میکنه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

اینم یه شرحی از شیطونی های من تو مدرسه! 

البته من ادم خیلی باحالیم(اعتماد به نفس کاذب)! 

شیطونی هام هم بد نیست! 

کی گفته فیلم سازی کار بدیه! 

هر کی اینو گفته بیاد پیش من تا ببینم حرف حسابش 

چیه! 

در هر صورت من تا اونجایی که بتونم کارم رو از پیش 

میبرم! 

به هیچ کسی هم کاری ندارم! 

فقط خدا کنه که دوستام پشت من باشن! 

چون بدون اونا ازم کاری بر نمیاد! 

نه اینکه اصلا برنیاد!نه! 

اما باید به من کمک کنن که کار خوبی از اب در بیاد! 

حتما اخرین اتفاقات رو همینجا مینویسم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خب پر حرفی زیاد خوب نیست! 

پس منم زیاد از حد فک نمیزنم! 

زود تر میرم سراغ شعار همیشگی و ارامش بخش! 

بعدشم برم یه کم استراحت کنم خستگی از تنم بره 

خونشون! 

واما همه با هم یک صدا بگیم : 

غم و غصه دیگه بسه   دل ما باید برقصه! 

پس تا فردا فعلا بای بای........! 

 

 

 

 

 

 

 

راستی یادم رفت یاداوری 

کنم که نظرات کمتر از دوتا 

صد در صد تایید نخواهد شد!

نظرات 3 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

کی گفته نباید استعداد هات رو شکوفا کنی؟
عزیزم تو حتما موفق می شی به کارت ادامه بده ما هم باهات هستیم!
انشا الله در اینده جز اون دسته از کارگردان های بشی که فیلم مفید و با محتوا می سازن نه مثل الان!
من حاضرم همین الان بگم من به عنوان یه نفر که می خوام بازیگر تئاتر بشم حاضرم همین الان باهات قرار داد ببندم تو تمام کار های تو شرکت می کنم!
((فقط نقش های خوبش رو به من بده))
موفق باشی!

باشه عزیزم اونکه حتما!
اصلا فیلم سازی بدون حضور شما معنا نداره!
منم امیدوارم که این کار بشه!
چون من خیلی خیلی به این کار علاقه دارم!
راستی ممنونم که اومدی گلی!

اخرین قطره اشک سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:29 ق.ظ


شیطان عشق چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.imansheytanysorkh.blogfa.com

سلام چه ایده و فکر خوبی داری اتفا قا کارگردانی خیلی خوبه راستی میتونی روی کار منم حساب کنی

اونکه صد البته!
حتما ازت استفاده میکنم!
فقط دعا کن که این کار بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد