ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۱

امممممممممممممممم یه سلام سرد زمستونی به  

خودم و این وب مسخره! 

راستش نمیدونم چرا این چند روز پیش حوصله نداشتم 

بیام و اپ کنم!اصلا حسش نبود! 

ولی خب اتفاقاتش رو به صورت خلاصه مینویسم! 

اول اینکه بعد یک ماه و خورده ای بالاخره کارنامه ها رو 

بهمون دادن! 

اونم چه دادنی!یا نمرات اشتباه بود یا اشتباه تایپ کرده 

بودن!واقعا که جای تاسف داره! 

یه کم دقت نمیکنن تازه نمره ها رو هم اشتباه میبینن! 

بعد اونوقت برای ما چند جور تست بینایی و قد و..... 

میگیرن!خیلی جالبه! 

دوم اینکه دیگه خبر مهمی اتفاق نیوفتاد! 

البته چرا یکی از بهترین دبیر های پرورشی مدرسه  

رفت خونشون! 

دلمون براش خیلی تنگ میشه! 

واقعا که خیلی عالی بود! 

از اون ادمایی بود که میشد ازشون بهره برد و الگو  

برداری کرد! 

واقعا که جاشون خیلی خالیه! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

و اما مهم ترین خبر! 

این یکی مربوط به این چند روز نمیشه! 

راستش امروز یکی از بهترین ، خوب ترین ، جیگرترین، 

خوشگل ترین ،مهربون ترین ، راز نگه دار ترین ،  

شیطون ترین ، خوش قلب ترین ، بهترین درک کننده ، 

و......... دوست من به دنیا اومده! 

از همین جا بهش میگم : 

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککک! 

انشا الله صد سال و اندی زنده باشی! 

همیشه موفق و پیروز پیش به سوی هدف جلو بری! 

امیدوارم که این پست رو بخونی و شاد بشی! 

در ضمن باید بگم که واقعا واقعا واقعا دوست خوب و  

جالبی هستی! 

از اینکه دوستمی واقعا خوش حالم! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

راستش نمیدونم چه طوری خوبی هات رو جبران کنم! 

ولی فکر کنم که با این پست بتونم یه قوزولی از  

محبت هات رو تلافی کنم! 

میدونم که چیزا خیلی کمه اما بالاخره بهتر از هیچیه! 

اگه تو نبودی نمیدونم چه طور میتونستم مدرسه رو  

تحمل کنم! 

تو با بقیه یه کوچولو فرق داری! 

البته من تموم دوستام رو دوست دارم! 

اما تو با من بیشتر صمیمی هستی! 

خییییییییییییلییییییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم! 

الانم میخوام پایین پست چند تا عکس بذارم که لذت  

ببری و شاااااااااااااااااااااااااااااد بشی! 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

خب اینم از اپ امروز! 

ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااای دیدی داشت یادم   

میرفت! 

میخواستم راجع به دانش اموز جدید بگم! 

چون غزاله عزیزم ازم پرسیده بود! 

راستش این دانش اموز جدید ما نیومده رفت! 

نمیدونم فقط ازار داشت که بیاد اینجا و یه تفریحی  

بکنه! 

اخه دوباره برگشت شهر خودشون! 

اینجا نموند ، چون مامانش نتونست اینجا رو تحمل   

کنه! 

اینم یه جورشه دیگه! 

اهههههههههههههههههههههههههههههههههه! 

واما نوبتی هم که باشه نوبت شعار منه: 

غم و غصه دیگه بسه    دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای......! 

 

 

 

اینم کیک تولدت : 

 

 

 

کادو های بچه ها : 

 

 

 

کارت تبریک : 

 

 

 

و اما هدیه من : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب نظر یادتون نره لطفا! 

کمتر از ۲ تا تایید نمیشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک! شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی دوست جونم!
تو بهترینی عزیز ترینی! منم اگه تو رو نداشتم نمی دونستم چی کار کنم!
همه اینا که گفتی به خاطر خوبی خودته!
خیلیییییییییییی خوشحالم اینقدر که نمی دونم چی بگم!
بازم ممنون!

خواهش میکنم عزیزم!
قابلت رو نداشت!
این چیزا نمیتونه خوبی هات رو جبران کنه!
تو یه چیزه دیگه ای!
واقعا نمیتونم تو رو با یک جمله توصیف کنم!
خیلی خوبی!در ضمن خوبی از خودته گلم!
ممنونم که اومدی!

اخرین قطره اشک یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 03:11 ب.ظ


S004:]S004:]S004:]S004:]S004:]S004:]S004:]S004:]S004:]
بازم ممون!

غزاله دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.rahayezaman.blogfa.com

سلام...!!
از اونجایی که شبها بیدارم گفتم بیام و دوباره یه سری بزنم..!!
چه دانش اموز باحالی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم از خنده..!!! فکر کنم دلیل رفتنش اونی نبوده که تو گفتی..!!!
طرف وقتی اومده و کلاس شما رو دیده از ترس گرخیده!!!!!!!!!
پا گذاشته به فرار!!!
خیلی باحال بود..!!!
منم باهات موافقم..
ما خیلی دیر همدیگر رو کشف کردیم ...وقتی که دیگه شاید وقت
رفتن بود تا موندن..!!!!
نمیدونم..
این هم سهم من بود توی این دوستی..!
موفق باشی عزیزم

مرسییییییییییییییییییییییییی گلم ممنونم!
اره منم فکر کنم یه دلیلش همین بود که گفتی!
بیچاره از بس که ادمایی مثل ما رو تا حالا ندیده بود فکر کرد شاید بعد از مدتی دیوونه بشه واسه همین زود زد به چاک!
ادم نباید حسرت گذشته ها رو بخوره پس بهتره تو همینجا بیشتر با هم باشیم تا این جدایی کمتر معلوم بشه!
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممم!

ویلان الدوله دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

ممنون ...................فوق فوق العاده بود....
می گم این دختره عجب دل خوشی داشته ها!!! از اول میشست سر خونه زندگیش!!!
من تولد زهرا رو تبریک میگم
ایشالله تبریک تولد خودت ...آپ تولد خودت

مرسیییییییییییییییییییی عزیزم!
اره واقعا !کارش ایول داره!
ممنون اومدی عزیزم!
بازم بیا!
راستی مگه نگفتم که نظرات کمتر از دو تا تایید نمیشود!
این بار استثنا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد