ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۳۰

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

مردم از بس که منتظر موندم تا این صفحه اینترنت بالا 

بیاد! 

اعصابم خورد شد! 

۴۵ دقیقه است که این پشت نشستم تا یه صفحه باز  

بشه! 

هر کی بود تا الان به اینجاش رسیده بود!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

والا به خدا!اینم شد اینترنت پر سرعت! 

این اتصالاتم با این جوایزش! 

همون بهتر که جایزه نده! 

همش به درد خودش و این مردمش میخوره!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com  

حالا از این حرفا بگذرم و برم سراغ امروز! 

خیلی خوب بود! 

یه چیزی عالی تر از عالیییییییییییییییییییییییییی! 

چون فهمیدم خیلی ها با من تو خیلی چیزا هم عقیده  

هستن! 

حیف که حرف من رو دیر میفهمن و بهش پی میبرن! 

من یه چیزی رو چند وقت پیش میگم و حالا اونا  

میفهمن که اون موقع راست میگفتم و حالا اونا تازه  

بهش رسیدن! 

اییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااا 

واقعا که شکرت! 

نمیدونم از اتفاق های امروز بگم یا از خودم! 

دیگه قاطی کردم! 

چون اگه یه ذره طولانی بشه ادم حوصله اش سر  

میره! 

پس همه رو به صورت ام پی تیری میگم!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

امممممممممممممممممممممممممممم.........! 

اهان! 

از کلاس ریاضی و دبیرش بگم! 

راستش این دبیر ما بعضی وقتا از ادم خوب میگه  

بعضی وقتا هم تیکه بارمون میکنه و بیشتر اوقات هم 

دست نوازش به سرمون میکشه! 

البته با تو سری زدن با کتاب محترم ریاضی! 

خیلی جالبه واقعا! 

به هر کی بگی از خنده میترکه! 

ولی خداییش باید بگم که گاهی اوقات بد به نظر 

نمیرسه اما بیشتر اوقات دیگه خودم و خود بچه ها  

میدونن که چه جوری میشه!  

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

و اما از زنگ اخر بگم که بهترین زنگ و درس و معلم رو با  

هم داره! 

خیلی خوبه! 

منکه خیلی خیلی خیلی خیلی لذت میبرم! 

درسته درس چرتیه اما برای بی کاری عالیه!  

البته باید بگم که کتاب محترمی هست اما چه باید کرد 

بالاخره تا اخر سال یه جوری باید تحملش کرد! 

امروز شاگرد جدیدمون نیومده بود! 

هنوز نرسیده مدرسه رو پیچوند! 

اینم یه جورشه دیگه! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییواااااااااااااااااااااااای!!!! 

داشت یادم میرفت تایپ کنم که چهارشنبه قراره نمره 

هامون رو بدن(کارنامه)! 

واقعا که چه روزه خوبیه! 

بیرون رفتن پنج شنبه و تفریح و خوش گذرونی ممنوع 

میشه اگه معدل پایین بیاد! 

پس امیدوارم که همه بر و بچه های کلاسمون معدل  

خوبی بگیرن! 

الههههههههههههههههههی امممممممممممممین! 

راستی تا یادم نرفته بگم داشتم پست های قبلی ام  

رو میخوندم که دیدم بعضی از جمله هام فعل های  

شبیه به هم داره و حتی جمله ها هم خیلی به هم  

نزدیکه! 

خواستم بگم چون هر چی به ذهنم میاد همون رو  

تایپ میکنم این جوری میشه! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

امروز با اینکه دوشنبه بود و برناممون سنگین بود اما  

به من خوش گذشت! 

بار اولم هست که یه همچین حرفی رو میزنم! 

امیدوارم که این حرف بازم تکرار بشه! 

فکر کنم این بار دیگه زیادی وراجی کردم! 

اگه به من باشه اصلا حوصله نمیکنم این دری وریامو 

بخونم! 

ولی چه کنم که این اتفاقات خیلی جالب و مسخرس! 

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه........! 

و اما شعار همیشه و هر روز من : 

 غم و غصه دیگه بسه    دل ما باید برقصه!

تا فردا فعلا بای بای ......!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک!! دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا که امروز روز خوبییییییییییییییییییییییی بود!
این معلم ریاضی هم ترشی نخورده یه چیزی می شه! همش تو سری می زنه!
منم امیدوارم این روزا تکرار بشه!

مرسییییییییییییییییییی گلم!
منم امیدوارم!
راستی ممنونم بابت نظراتی که میدی!
خیلی خوش حالم کردی!

اخرین قطره اشک!! دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

نیلوفر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

ااااااا بهش چیزی نگو مگه نمی دونی اتصالات دوستم ها
هر روز میرم خونه س م س داده هه هه هه
دوستم حال کن که خودم بیشتر درکت کردم

اره واقعا مگر اینکه این اتصلات به ما یه س م س بده!
وگرنه از این دوستای ما ابی گرم نمیشه!
در هر حال این اتصالاتم با این جایزه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

ویلان الدوله چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://spiral.blogfa.com

سلام
خوبی؟ ممنون از نظر زیبات عزیز...منم دوست دارم بیش تر ٫یشت بیام واسه همینم لینکت کردم
دبیر ریاضی رو پایم بات ناجور

خواهش میکنم عزیزم!
منم که لینکت کردم!
امیدوارم بیشتر بهم سر بزنی!
منم قول میدم بیام پیشت!

واقعا که خوش حالم با من هستی!
اخه نمیدونم چرا هر دفعه یکی میاد و راجع به این دبیر یه چیزی میگه!

غزاله شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.rahayezaman.blogfa.com

سلام..!!
خوبی؟
اره؟ اتصالات جایره هم می ده..افرین..!!!
بابت این غیبت طولانی مدت متاسفم..
می دونم درکم می کنی..!! از سنگینی درس ها که خبر داری؟
حالا ۴ روز در هفته رفتن رو هم بهش اضافه کن..
اون هم بدون وقفه و بعد از مدرسه..!!!
دلم خیلی واستون تنگ شده..
باز هم از کلاس هاتون بنوییس..
برای من که خیلی جذاب بود..!!!
راستی..از دانش اموز جدید هم بگو..
فعلا..!

وااااااااااااااااااای سلاااااااااااااااااام عزیزم!
چه عجب از این طرفا!
دلم خیلی خیلی خیلی برات تنگ شده!
اینجا جات خیلی خالیه!
واقعا تو دوست فوق العاده ای بودی!
حیف که دیر کشفت کردم!
دلم میخواست تو الان اینجا بودی!
چون تو فقط منو درک میکردی!
البته زی زی هم هست اما حرف های منو تو بیشتر شبیه هم هست!
امیدوارم خیلی زود برگردی پیش ما!
یا اینکه ما تو رو ببینیم!
دوسسسسسسسسسسست دارمممممممممممممممم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد