ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۹

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

چی بگم از دست این دوستای بی معرفت! 

حتی نمیان یه سری بزنن ، یه نظری بدن ، یه گله ای بکنن ، یه انتقادی یه چیزی........اما؟؟؟؟؟؟؟ 

دریغ از یه جمله! 

فقط مشتری این وبلاگ اخرین قطره اشک عزیزم هست! 

بقیه انگار که نه انگار! 

مثلا ما یکی از بهترین دوستاشون هستیم! 

اییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

دوستی هم دوستی های قدیم! Emoticon 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خب از این حرفا که بگذریم سخن درس و مدرسه خوش تر است! 

امروز روز نسبتا خوبی بود! 

فقط زنگ اول معلم فیزیک چند تا فحش و تیکه بار بعضی بچه ها کرد و درد و دلش رو خالی کرد! 

زنگ دوم مثل همیشه با معلم ادبیاتمون حال کردیم! 

زنگ سوم هم شیمی خوب بود اما اگه مسخره بازی یکی از بچه ها نبود که بخندیم واقعا روز کسل کننده ای میشد! 

ما خودمون خیلی کم بودیم که یک نفر دانش اموز جدید بهمون اضافه شد! 

چه کار میشه کرد باید تحمل کرد! 

اما خدا رو شکر بچه بدی به نظر نمیاد! 

امیدوارم از جناح موافقین باشه نه مخالفین!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

راستی یادم رفت بگم که زنگ اخر هم بی کار و علاف بودیم! 

هیچ اتفاق مهمی هم نیوفتاد! 

اما یک چیز مسخره روزم رو خراب کرد! 

اخه نیم ساعت از تعطیلی مدرسه گذشته بود که ما تازه راه افتادیم به سمت خونه! 

اخه راننده ی خنگمون یادش رفته بود که ما امروز ساعت ۲ تعطیل میشیم! 

واسه همین نیم ساعت علاف راننده بودیم! 

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

اینم از اتفاقات چرند امروز! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

در کل باید بگم که با این همه اتفاق های بد و خوب این مدرسه واقعا خوش حالم که تو این مدرسه هستم! 

واقعا از خدا ممنونم که الطافش رو تا اونجا که صلاح من هست در حق من تموم کرده! 

خدایا خیلی خیلی خیلی خیلی به توان یک میلیون دوست دارم! 

خب دیگه این همه احساساتی شدن بسه! 

نوبتی هم که باشه نوبت شعارم هست:  

 غم و غصه دیگه بسه    دل ما باید برقصه!

راستی خواهش میکنم هر کسی میاد کمتر از دو تا نظر نذاره! 

اخه از کم نظری دارم دق میکنم! 

تا فردا فعلا بای بای....... 

نظرات 10 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک!! یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

خوبی از خودته دوست جونم!
این شاگرد جدیده بهش میاد بچه خوبی باشهولی بغل دستیش شیشه خورده داره!

اونکه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیشه خورده داره!
اما نمیدونم چرا دل خوشی نسبت به این شاگرده ندارم!
چون نا سلامتی دوست بغل دستیش هست!
در هر حال ارزو میکنم سال خوبی باشه!
خدایا خودت کمک کن!

اخرین قطره اشک!! یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

اخرین قطره اشک!! یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 07:40 ب.ظ


اخرین قطره اشک!! یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 07:43 ب.ظ

فعلا بای تا های














نیلوفر یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

ببین دوستم اومدم بهت سر بزنم
اه اه اه اه اه واقعا که بازم میگی سخن درس خوش تر است دیگه خوش نیست گذشت اون روزاااا

مرسیییییییییییییی از اینکه اومدی!
اما مگه من نگفتم کمتر از دو تا نظر نذارین؟؟؟
اما اشکالی نداره میبخشمت!
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه........
شوخی کردیم!
راستی من مسخره کردم!
کی گفته سخن درس خوش تر است؟؟؟
هر کی گفته لطفا بیارش پیشم ببینم حرف حسابش چیه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

میبینم که خیلی خودتون رو تحویل میگیرید اینم واسه رو کم کنی

ببخشید شما؟؟؟
اگه ممکنه خودتون رو معرفی کنید!
با تشکر مدیر سایت

نیلوفر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

نیلوفر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

نیلوفر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

نیلوفر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

اینا فقط بخاطر کارایه شماست
هه هه هه

ببینم منظورت کدوم کاراستتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟
راستی خیلی خوش حال شدم به حرفم احترام گذاشتی دوستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد