ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۲۸

 

سلاااااااااااااااااااااااااام به خودم! 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه دوباره اومدم این وبلاگ مزخرف! 

خیلی وقته که نیومدم! 

یک ماهی میشه حتی بهش سر هم نزدم! 

واقعا خوب بود! 

چون دغدغه اینو نداشتم که حالا اپ کردم یا نه! 

خوب بود یا چرت بود! 

اما چه کنیم که باید این خاطره ها برام بمونه! 

الان که دارم تایپ میکنم از خوش حالی تموم شدن امتحانات چرند ، مزخرف ، دری وری ، وقت گیر ، اسون در عین سختی و........ در پوست خودم نمیگنجم! 

واقعا که چه حالی میده وقتی امتحانات رو میدی و راحت میشی! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

اما حیف که این خوشی به زودی با امتحان های کلاسی که قراره از دوشنبه شروع بشه پایان میابه! 

واقعا باید تاسف خورد برای این مدرسه! 

نه تنها تعطیلی واسه استراحت بعد از امتحانات نمیده تازه امتحان میذاره! 

دیگه واقعا این سیستم ایوووووووووووووول داره! 

نمیدونم دیگه باید چی بگم واسه این برتامه ریزی مزخرف و چرت! 

اصلا هیچی نگم بهتره! 

سنگین ترم هستم! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

خداوکیلی راست میگن بعضی ها برای رسیدن به مقاصدشون خودشون رو به اب و اتیش میزنن! 

حتی حاضرن همه چیزشون رو از دست بدن واسه رسیدن به اون هدفی که حقشون نیست! 

واقعا نمیدونم به یه همچین ادمایی چی باید گفت! 

منکه دیگه بیخیال شدم! 

چون کم اوردم! 

اخه ادم اینقدر پر رو و زرنگ و حق خور! 

واقعا که نوبره! 

اما اینا مهم نیست ، مهم اینه که بالاخره چوب این حق خوری شون رو بخورن! 

خیلی زود زود زود! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

راستی نمیدونم چرا شکلک هایی که تو پست های قبلی هست ضربدر خوده! 

دیگه باز نمیشه! 

لطفا هر کسی دید که این اتفاق افتاده که شکلک ها واضح هستن بهم خبر بده که پاکشون نکنم! 

شاید مال لپ تاپ خودم باشه! 

در هر حال ممنون میشم اگه بهم سریعتر خبر بدین! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

اخخخخخخخخخخخخخخخخخ تا یادم نرفته باید بگم که تو همینجا میخوام از تموم کسایی که دوستشون دارم تشکر کنم! 

میدونم که هر چی بگم ممنونم بازم کمه! 

واقعا که این روزا دوستی خوب کم شده! 

اما دوستایی که من دارم واقعا تک هستن! 

کاش میشد اسم تک تک شون رو می اوردم! 

اما چه کنم که نمیشه! 

اما اگه اومدن اینو بدونن که جز همان دوست های خوب من هستن! 

شک نکنن! 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com 

در ضمن این وبلاگ مثل همیشه هر روز اپ میشه! 

از کسایی که همیشه میومدن اینجا میخوام که بازم بیان! 

چون قراره که خاطرات مسخره و شیرین این روزها اینجا تایپ بشه! 

پس خواهشا نظر یادتون نره و اینکه بیاین و سر بزنین! 

خب دیگه مثل اینکه برای امروز کافیه! 

شعار همیشگی من : 

غم و غصه دیگه بسه       دل ما باید برقصه! 

تا فردا فعلا بای بای

نظرات 1 + ارسال نظر
اخرین قطره اشک شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام:
۱.قالب نو مبارک! محشره!
۲.بازگشت مبارک!
خدایش خسته ام اینا نه تنها تعطیل نمی کنن شنبه هم کشیدن ما رو مدرسه!
خیلیییییییییی کلاس های چرتی بود!
در ضمن من یکی دوشنبه امتحان بده نیستمِ یک کلام ختم کلام! مرتیکه روانی ما رو با روبات اشتباه گرفته!
مرسی خبرم کردی گلم!

خواهش میکنم عزیزم!
اره منم امتحان بده نیستم!
ولی چه کنیم که ما هممون حرفمون با کاری که میکنیم جور نیست!
اما در هر حال خدا رو شکر که فردا قراره که کنسل بشه!
خدا کنه که نگیره!
منم اصلا حوصله ندارم!
حالا باید دعا کنیم تا فردا شاید یه فرجی بشه!الهی امییییییییییین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد