ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۱۱

سلام به خودم ودوستای خودم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 امروز یه روز خوب بود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

هیچ اتفاقی نیوفتاد!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

اما برای خیلی از بچه ها الان دل تو دلشون نیست چون قراره کارنامه ماهانه این ماه رو به والدینشون بدن و یه ملاقاتی هم با دبیر ها داشته باشن! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر بعضی ها استرس دارن! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اما من نه!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

چون اولا می دونم چه کارایی کردم و به خانواده ی گرامیم هم گفتم ، دوما که خیلی مهم تره اینه که والدین من اصلا نمیرن کارنامه ام رو بگیرن! 

میبینین تو رو خدا چقدر به فکر من هستن؟؟؟!!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول! 

نمیدونین چقدر خوش حالم! japanese cartoon 2

قراره یه تعطیلی تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ بیاد! 

خیلی موقعیت خوبی واسه درس و مشق هست! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

جون میده واسه تست زدن!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

بعضی وقتا مدرسه هم خوب میشه! 

راستی جا داره از اینجا به یکی از بهترین دبیر ادبیات های جهان سلام بدم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

میدونم که اینجا نمیاد اما من یادش میکنم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 سر کار خانم کوشکی! 

بسیار خانم عالی و خوب و مهربون و دوست داشتنی هستن! 

در ضمن یاد دبستان به خیر!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

خیلی دوران با حالی بود! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب دیگه برای امروز خیلی وراجی کردم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

تا فردا فعلا بای بای.........!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://tanhaiman13.blogfa.com

ایییییییییییییییییول!دقیقا باهات موافقم!البته منم استرس ندارم!حالا اینکه نمی رن کارنامه تو رو بگیرن خوبه یا بده<واقعا این تعطیلی جوووووووووووووووووووووووووون میده واسه تست زنیییییییییییییییییییییییی!
ممنون خبرم کردی!
فعلا بای یای

خوش حالم که باهام موافقی!
اره خیییییییییییلیییییییییییییییی جون میده!
نمیرن کارنامه ام رو بگیرن بده اخه می خوام بدونم چی کار کردم!
خواهش میکنم عزیزم!
بازم بیا!

تنها جمعه 21 آبان 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

تو چرا اپ نکردییییییییییییییییییییییییییی؟
من از دیروز هی میام هی میرم هی میام هی میرم!چرا اپ نکردی؟گوگولی مگولی!

تنها جمعه 21 آبان 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

اپممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!
اí دوست داشتی سر بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد