ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

ﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ دنیای این روزای منﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ

*یادت بیاد تو قصه مون ،میون ما فاصله بود ،تو دستای قشنگ تو یه دفتر خاطره بود*

پست ۱۰

سلامی از روی عصبانیت و اعصاب خط خطی! 

واقعا که داره کفرم از روزگار در میاد! 

امروز یه روز مزخرف و بی خود بود! 

اون از معلم چرت دینی مون که من تمام و کمال جواب دادم و اون نمره رو بهم داد ، اونم از بهترین دوستم که.................................................؟! 

دیگه نمی خوام راجع بهش حرف بزنم! 

همین مقدار هم زیادیه! 

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! 

کمکم کن شدیدا بهت احتیاج دارم! 

دارم دیییییییییییییییییییووووووووووووووووووونههههههههههههههههههههههههههههههههه میشم! 

دنیای کوچیکیه ادماش هم بی رحم تر از خودش! 

بد برداشت نکنید منظورم همه نیستن! 

واقعا متاسفم برای کسایی که دوستاشون رو به راحتی به بقیه میفروشن! 

امروز واقعا بهم ریخته ام! 

دیگه نمی تونم تایپ کنم! 

تا فردا فعلا بای بای.......!

نظرات 2 + ارسال نظر
شیطان سرخ عشق سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:26 ب.ظ http://sheytansorkheshg.blogfa.com

الهی عزیزم از دست کی ناراحتی راستی بابت نظر عالی بود بیا به این وب سایت نظر به من هم به جمع خاطره نویس ها اضافه شدم www.imansheytanysorkh.blogfa.com
نظر فراموش نشه

بیتا یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://zist-nesa.blogsky.com/

برای دست یافتن به این کدها ی جاوا فقط کافیه بری توی سایته پایین
bahar-20.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد